כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מדוע פספורטכארד? מה מיוחד כל-כך בביטוח הזה?

כל הדרכים להפוך את החופשה שלכם לשקטה ובטוחה

מדוע פספורטכארד? מה מיוחד כל-כך בביטוח הזה?

אז זהו, שמדובר במהפכה אמיתית, המתבססת על טכנולוגיה מתקדמת.

מהפכה זו מבטלת גבולות בין מדינות ומאפשרת ללקוחותינו לקבל מענה ביטוחי בכל מקום בעולם, במהירות, בפשטות ובעיקר, מבלי להוציא אגורה מכספם.

אנו מאמינים שכולם זכאים ליהנות מחופשה בחו”ל, אנו מאמינים שגם אנשים הסובלים מבעיות רפואיות זכאים ליהנות מחופשה בראש שקט, ואנו מאמינים שאין הסבר יותר טוב מהסיפורים עצמם שקורים בשטח. אז הינה כמה אחדים:

המיקום: טרק האוורסט בייס קאמפ, נפאל.


פרטי האירוע: חילוץ כפול בנפאל: שני מטיילים מבוטחי PassportCard -פספורטכארד פנו לדסק המבצעי של MAGNUS לאחר שחשו ברע במהלך טרק האוורסט בייס קאמפ בנפאל.

רופא הדסק אבחן את מצבם, תדרך אותם להתנהלות בשטח וללא שיפור במצבם הוחלט על חילוץ מוסק מההר.

עם חלון מתאים בתנאי מז"א מסוק הגיע לנ.צ של מטיילת אחת ובעקבות תנאי מזג אויר קשים באזור מיקומו של המטייל השני – הוקפץ גם חילוץ רכוב לפינוי המטייל לקבלת טיפול בהתאם.

ובמקום אחר בעולם – תיעוד מיוחד של יחידת המקרים המורכבים שלנו בדרכם אל מבוטח בשנות ה60, שפונה לבית חולים בחשד לאירוע מוחי, לבסוף אובחן עם פריצת דיסק ופונה באמבולנס אווירי לישראל.

וגם זה קרה – המיקום: נפאל

פרטי האירוע: התקבל דיווח על זוג מטיילים מבוטחי PassportCard שיצאו לטרק, אחד מבני הזוג לא יכול היה להמשיך את המסלול בשל בעיה רפואית בגב. צוות הדסק העלה את רופא החירום של הדסק לבחינת מצבו, הוחלט על חילוץ מוסק.

המטייל חולץ לקבלת טיפול רפואי בבי"ח קרוב.

אנו נמצאים בכל מקום כדי להנעים לכם את הטיול ולהסיר מכם כל דאגה.

שיהיה טיול נפלא ובטוח לכולנו,

לרכישה: פספורטכארד באמצעות אלי כהן סוכן – לחצו כאן

· תנאי הכיסוי על-פי תנאי הפוליסה בלבד.

קרדיט:דף הפייסבוק פספורטכארד

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem