כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מרחיבים את מיזם הביטחון התזונתי בראשון לציון

מאות משפחות מראשון לציון יקבלו סיוע בביטחון תזונתי ותינוקות עד גיל שנה יקבלו מזון תינוקות חינם

מרחיבים את מיזם הביטחון התזונתי בראשון לציון:

483 משפחות מראשון לציון יקבלו סיוע בביטחון תזונתי ותינוקות עד גיל שנה יקבלו מזון תינוקות חינם

· עמותת 'אשל ירושלים' נבחרה להיות מפעילת המיזם לביטחון תזונתי של משרד הרווחה והביטחון החברתי

· המיזם גדל בכמאה מיליון ₪ ויגיע ליותר משלושים אלף משפחות ב-239 רשויות ברחבי הארץ

· המיזם לביטחון תזונתי של משרד הרווחה והביטחון החברתי יכלול סיוע חודשי ל-348 משפחות מראשון לציון


· תינוקות עד גיל שנה, למשפחות המוכרות במחלקות לשירותים חברתיים, ייהנו ממזון תינוקות חינם

· שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן: "אני פועל שהממשלה תיקח אחריות על אחד הנושאים החברתיים החשובים, נפעל להגדלת התקציב עד פי 2 בשנה הבאה"

המיזם לביטחון תזונתי של משרד הרווחה והביטחון החברתי יוצא לדרך ממש בימים אלה ומדובר בבשורה ענקית ליותר משלושים אלף משפחות ברחבי הארץ. עד כה, פעל המיזם ב-46 רשויות בלבד ואילו החל מעתה, הוא הורחב ל-239 רשויות ברחבי הארץ.

במסגרת המיזם, יקבלו משפחות הנמצאות באי ביטחון תזונתי חבילת סיוע חודשית בסך של למעלה מחמש מאות ₪. סל הסיוע כולל כרטיס רכישה לרשתות המזון בשווי של 350 ₪ מידי חודש, סל פירות וירקות טריים במשלוח עד הבית, סדנאות להתנהלות כלכלית נכונה ותהליך של מיצוי זכויות מול רכזי המיזם. התכנית אומנם אינה חדשה, אך משרד הרווחה והביטחון החברתי הרחיב אותה באופן משמעותי ביותר- עד כה היה מדובר בפיילוט בעלות כוללת של 40 מיליון ₪ ומעתה הפך המיזם לפרויקט ממשלתי תחת מכרז בעלות של 155 מיליון ₪. המיזם לביטחון תזונתי של משרד הרווחה והביטחון החברתי יכלול סיוע חודשי ל-348 משפחות מראשון לציון. בנוסף לחבילת הסיוע הזו, יקבלו 3,300 משפחות המוכרות לרווחה, להם פעוטות עד גיל שנה, כרטיס רכישה בשווי 200 ₪ מידי חודש לרכישת מזון תינוקות.

שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן: "המשרד מחזיר את האחריות לביטחון תזונתי למדינה ולממשלה. זוהי קריאת כיוון ואני מתכוון לפעול יחד עם האוצר להרחיב את התקציב לקראת שנת 2023, כמו כן החלטתי שחברה בריאה, צריכה לדאוג שלא יהיו תינוקות רעבים. יש למדינה משאבים, נפעל להרחיב את המיזם"

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem