כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

זו הסיבה לעומסי התנועה בכביש 4 היום בבוקר

חשד לארוע דקירה סמוך למחלף גבעת שמואל

זו הסיבה לעומסי התנועה בכביש 4 -חשד לארוע דקירה סמוך למחלף גבעת שמואל

ממשטרת ישראל נמסר שלפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח על גבר שנדקר סמוך לגשר הולכי רגל בכביש 4 – גבעת שמואל. הפצוע פונה לבית חולים במצב בינוני.

נסיבות המקרה נבדקות.

ממד"א מרחב ירקון נמסר, על גבר שהותקף ונפצע כשהלך על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר, גבר כבן 47 במצב בינוני, בהכרה, עם פציעות חודרות.

חובש רפואת חרום במד"א שימי זילברשלג ופארמדיק מד"א אלחנן אלון, סיפרו:


"ראינו על הגשר גבר כבן 47 יושב בהכרה מלאה וסובל מפציעות חודרות מדממות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני. בדרך הוא סיפר שהותקף כשהלך על הגשר לכיוון בני ברק."

זאבי פישמן חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה עד להגעת חובשים נוספים. לדברי הפצוע (שאותר חבול ומדמם) הוא נפצע כתוצאה מאלימות".

דניאל ברק חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה למרכז הרפואי תל השומר כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem