כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הותר לפרסום- אלו האשמים בתקיפה חמורה במכון ליווי בראשון לציון

היום הוגשה הצהרת תובע כנגד הנאשמים

הותר לפרסום- בתום חקירה שניהלה היחידה המרכזית במחוז מרכז, הוגשה היום הצהרת תובע נגד שני בני משפחת ג'רושי וחשוד נוסף מרהט, בגין תקיפה חמורה במכון ליווי בראשון לציון ופציעתו של תושב מזרח י-ם באורח קשה

שוטרי היחידה המרכזית במחוז מרכז פתחו לפני כשבועיים בחקירה, עם קבלת דיווח על תקיפה חמורה במכון ליווי בראשון לציון, כאשר על פי גורמי רפואה מהמקום פונה קורבן מחוסר הכרה בשנות ה- 20 לחייו הפצוע באורח קשה.

בתוך כך, חוקרי הימ"ר ניהלו חקירה מואצת, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים שונים, במסגרתה עצרו בלשי היחידה את 3 החשודים – 2 תושבי ג'ואריש ונוסף מרהט, בעת שניסו לצאת את הארץ בנתב"ג ובהתאם לצורכי החקירה האריכו את מעצרם בבימ״ש .

כאמור, מדובר בפענוח אירוע פלילי נוסף, בו עצורים שני בני משפחת ג'רושי וכן חשוד נוסף תושב רהט, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי פשיעה, למען שלום הציבור, עד למיצוי מלוא חומרת הדין עמם.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem