כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גאווה ראשונית: 5 תלמידות מראשון לציון זכו בתחרות הכתיבה הארצית לילדים

התחרות,הינה על שם הסופרת ריקה ברקוביץ'

גאווה ראשונית: 5 תלמידות מראשון לציון זכו בתחרות הכתיבה הארצית לילדים

שופטי התחרות ע"ש הסופרת ריקה ברקוביץ' בחרו ב-74 ילדים בכיתות ג' עד ו' מכל רחבי הארץ שזכו בתחרות הכתיבה הארצית – 5 מתוכם מראשון לציון. ראש העירייה, רז קינסטליך: "הזוכות הפגינו יצירתיות ומקוריות".

תלמידים מראשון לציון ממשיכים להביא הישגים לעיר. ביום חמישי האחרון (7.7) נערך במוזיאון אגם טקס לרגל זכייתם של 74 תלמידות ותלמידים אשר זכו בתחרות הארצית לכתיבה ע"ש הסופרת ריקה ברקוביץ'. ראשון לציון זכתה לייצוג מרשים, כאשר חמש תלמידות שלומדות בעיר זכו בפרס והוענקה לכל אחת מהן תעודה.

במסגרת התחרות שלחו 10,234 ילדים וילדות מכיתות ג' עד ו' מכל רחבי הארץ סיפורים ושירים שנבחנו על ידי ועדת שופטים המורכבת ממשורים וסופרים בולטים. כבכל שנה, מספר הזוכים הוא בהתאם לשנת המדינה, כך שהשנה ישנם 74 זוכים.
להלן שמות התלמידות מראשון לציון שזכו בתחרות:
מאיה כהן מכיתה ו' (1) בבית הספר יסוד המעלה – "הילד הקסום"
שיר פריש מכיתה ו' (3) בבית הספר אשכולות – "כשסבתא גרה בראשון לציון"
יהל נחמיה מכיתה ג' (2) בבית הספר רמז – "הכלב והחתול"
תהל טוויק מכיתה ו' (2) בבית הספר אליאב – "טורט"
הילה יהושע מכיתה ו' (2) בבית הספר ממ"ד הראל – "מצאנו מים"

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "תלמידות ותלמידי ראשון לציון ממשיכים להביא לנו גאווה עם פרסים רבים. עיריית ראשון לציון מפתחת את מיומנות הכתיבה כבר בשלב מוקדם, ואני בטוח שזה ישמש את הילדים בעתיד. אני מברך את חמש התלמידות שזכו והפגינו יצירתיות ומקוריות, וכן את צוותי החינוך בבתי הספר".


ליאל אבן זהר, מ"מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, מסרה: "תחרות הכתיבה הארצית ע"ש ריקה ברקוביץ' מבטאת את הכשרון הרב שטמון בקרב הילדות מראשון לציון שזכו בתחרות. ריקה ברקוביץ' הייתה תושבת העיר וכעירייה אנו תומכים בתחרות לזכרה שנערכה בעיר. זה משמח אותי שאנחנו מצמיחים דור צעיר שמראה את כישורי הכתיבה שלו ולמעשה ממשיך את דרכה של ריקה. אין לי ספק כי צוותי החינוך בעיר עזרו להן לרכוש יכולות אלה, ואני מודה להם על כך וכן לאלירן דיין שמנהל את התחרות בהתנדבות".

התחרות, כאמור, הינה על שם הסופרת ריקה ברקוביץ' שיזמה וניהלה את תחרות הכתיבה הארצית החל משנת 2004. ברקוביץ, שהלכה לעולמה ב-2019, הייתה סופרת ילדים שנולדה בראשון לציון, ואף כתבה והלחינה שירים רבים וביניהם גם את ההמנון של ראשון לציון. מאז פטירתה התחרות נערכת בראשון לציון וכיום מנוהלת על ידי משפחתה וכתב העת "מוטיב".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem