כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ראש עיריית חולון מוטי ששון מציג-מהפכת הדיור של חולון

בקרוב אלפי יחידות דיור קטנות יבנו בחולון

מוטי ששון מציג-מהפכת הדיור של חולון

ראש עיריית חולון החליט שהגיע העת לפעול ואומר דיור בר השגה ודיור לזוגות צעירים הוא צורך חשוב שצריך להיות מטופל על ידי המדינה. יחד עם זאת הוכחנו בעבר שיש לנו יכולת למלא את המקום של הממשלה ולעשות שינוי משמעותי בנושאים חשובים כאלה.

לדעתי חובה להתחיל מיידית לממש פתרונות ארוכי טווח. לדוגמה בניית יחידות דיור קטנות של כ-3-4 חדרים, שיהיו בהישג יד לרכישה עבור משפחות צעירות בנוסף לדיור להשכרה ארוכת טווח. לשם כך הנחיתי את מהנדס העיר להאיץ את הבאת תוכניות ההתחדשות לוועדה המקומית כדי להגדיל משמעותית את ההיצע בעיר.

לאחרונה ולאחר מאבק ממושך מציין ראש העיר שהוא הצליח להכניס לח-500 2,000 דירות קטנות, ובכוונתו להוסיף עוד כאלה, ברחוב פנחס אילון הפקדנו תכנית בוועדה המחוזית בו מתוכננות כ-70 יחידות דיור קטנות, ובחודשים הקרובים יובאו לאישור הועדה המקומית מאות רבות של יחידות דיור, ובמקביל בוועדה המחוזית יופקדו בחדשים הקרובים אלפי יחידות דיור כמחצית מהם דיור מכליל (יחידות קטנות/תקן חניה/ יח"ד להשכרה).

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem