כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

20 שנה, לך תזכור-TAL BURGER

טור הקולינריה מאת רואי פרסול
20 שנה, לך תזכור-TAL BURGER-טור הקולינריה מאת רואי פרסול
TAL BURGER מסעדת ההמבורגר שכל כך מזוהה עם הטיילת של בת ים חוגגת 20 שנה להיווסדה במבצע יום הולדת טעים ואטרקטיבי במיוחד: מנות המבורגר פרימיום אנטריקוט או פרימיום טלה
בשווי של 50 ₪ יימכרו ב 20 ₪ בלבד! סיבה מספיק טובה כדי לקפוץ לבקר את טל אבנד במקדש הבשרים שלו.

את טל בורגר אפשר להגדיר כמסעדת FAST CASUAL יוצאת דופן. את המוסד הותיק שהוקם על ידי טל בשנת 2002 פוקדים אורחים מכל רחבי הארץ שמה שחשוב להם זה הבשר ממנו עשוי ההמבורגר שנכנס להם לפה. המסעדה מתמחה במנות המבורגר אנינות מבשר טרי ומשובח מגידול מקומי מזן הולשטיין שנטחן מדי יום. אבנד, שהינו עתיר ניסיון רב שנים בתחום הבשר, בוחר בעצמו את הבשר האיכותי והטוב המגיע ממגדלי בקר מקומיים. על תפריט המסעדה אחראיים שף נטי אבנד והשף המוערך איל לביא.
"בעברי עבדתי כעורך דין", סיפר לי טל בזמן שנגסתי בקציצה עסיסית, "והרגשתי שאיני מגשים את עצמי בתחום הזה. בערה בי התשוקה להגשים חלום ילדות שלי והחלטתי לפתוח את מסעדת ההמבורגרים טל בורגר בטיילת בת ים".
ההתחלה, כצפוי, לא היתה קלה. "בתחילת הדרך טל בורגר הגישה מנות בסגנון דוכן מזון מהיר .עם השנים למדתי את תחום המסעדנות, התמקצעתי בתחום הבשר ופיתחתי את הקונספט הנוכחי. ההמבורגר שלנו עשוי מנתחים של בקר מזן הולשטיין מגידול מקומי והוא נטחן מדי יום. בכדי להבטיח את האיכות הגבוהה ביותר אני עובד עם מגדלים מקומיים ובוחר את הנתחים בעצמי".
לצד התפריט שכולל טעמים ממדינות העולם בליווי תוספות ורטבי בית שנרקחים במקום, תוכלו למצוא המבורגר 220 גרם פרמיום אנטרקוט או פרמיום טלה שיימכרו במסגרת מבצע יום-הולדת ב- 20 ₪ בלבד.
התפריט במסעדה מבוסס על עקרון הבחירה המשולשת:
1. בוחרים את סוג הבשר – המבורגר פרמיום אנטרקוט / פרמיום טלה / אסאדו מפורק / שניצל OMG
2. בוחרים את הגודל – ניתן להרכיב מנה החל מ-120 גרם ועד מנות אימתניות לקרניבורים במשקל 880 גרם ויותר.
3. בוחרים את הטעם – מתוך 10 הרכבי תוספות ורטבים שנרקחו עבור המסעדה על ידי השף איל לביא.
טל מספר: "בתחום הקולינרי יצרנו קונספט שהיה חדשני בזמנו שמשלב בין טעמים שונים בהשראת עמים מרחבי העולם. במסגרת זאת הלקוח יכול לגוון וליהנות בכל פעם מהרכב מפתיע שונה אבל גם מאוזן".

מלבד ההמבורגרים המשובחים, תוכלו ליהנות ממנות נוספות שימכרו -20 ₪ לרגל מבצע יום ההולדת, כמו אסאדו מפורק – נתחי אונטריב ואסאדו שבושלו עד פירוק, שניצל OMG, המבורגר טבעוני וכנפיים.
השף איל לביא רקח עבור המסעדה הרכבי טעמים חדשים וביניהם ניתן למצוא את "לואיזיאני מעושני" (עם חסה, עגבניה, בצל, מלפפון כבוש ורוטב מעושן בסגנון לואיזיאנה) רוטב הלואיזיאנה מוכן במקום מתערובת של תבלינים ועשבי תיבול שפותח עבור טל בורגר על ידי איל לביא. "פרובאנס גורמה" (עם רוטב איולי כמהין, שום שחור, עלי רוקט ופטריות עם בצל מקורמל), ו"הודי בוליוודי" (עם רוטב איולי קארי צהוב, רוטב חריף, חציל מטוגן, עלי כוסברה טריים, חסה, עגבנייה, מלפפון חמוץ ובצל חי) רוטב האיולי קארי נרקח מתערובת של תבלינים ארומטיים, שבשילוב עם החציל, הכוסברה ושאר המרכיבים לוקחים את טעם המנה להודו. לצד הרכבי הטעמים החדשים, ממשיכים לככב גם המוכרים והאהובים של המסעדה, כמו ארגנטינאי מושלם, מקסיקני מטורף, מרוקאי אש, הולנדי מעופף, ים תיכוני חרפרף – גם הם נרקחו עבור המסעדה על ידי לביא.
כל הטוב הזה מוגש לצד תוספות (בתוספת תשלום), כמו צ'יפס פריך בטיגון כפול, טבעות בצל ביתיות, צ'יפס בטטה ועוד. מלבד המנות הללו תוכלו לשדרג את ההמבורגר שלכם עם תוספות אנינות כמו קרם גבינת רוקפור צרפתית, גבינות צ'דר אנגלית וגאודה הולנדית שמותכות מעל ההמבורגר, בייקון-טלה, פטריות שמפיניון בכמהין, שום שחור, ביצת עין, פלפל חלפיניו ועוד.
המבצע הינו ברכישה במקום בלבד, לא משלוחים ולא פיק אפ טלפוני.
כתובת מסעדת טל בורגר: דרך בן גוריון 141, טיילת בת ים
המסעדה פתוחה בימי א' – ד' – בין השעות 13:00 – 02:00 / ה'- 13:00 – 03:00 / ו'- 13:00 – 04:00 /
שבת – 13:00 – 02:00
וניתן גם לבצע משלוחים באמצעות האתר https://talburger.com

קרדיט :שי אפגין

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem