כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

טרגדיה בחוף פלמחים

אב ובתו טבעו בחוף לא מוכרז
אמש(שלישי) בשעות הערב המאוחרות התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על טביעה בחוף לא מוכרז בפלמחים.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ובצעו פעולות החייאה בגבר כבן 50 וצעירה כבת 18.

החובשים והפראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים שמיר-אסף הרופא גבר כבן 55 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה וצעירה כבת 18 במצב קשה כשהיא מונשמת.

החובשים של מד"א דניס סבצ'נקו ויוסף ששון סיפרו: "הגענו עם הניידות טיפול נמרץ ואופנועי החירום של מד"א בסמוך לחוף ורצנו מאות מטרים בחשכה מוחלטת עם כל הציוד הרפואי עד לקו המים. גבר כבן 55 וצעירה כבת 18 שכבו על החול במרחק של עשרות מטרים אחד מהשניה כשהם מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הדלקנו פנסים על מנת שנוכל לבצע בדיקות רפואיות והתחלנו מיד בפעולות החייאה מאומצות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות כשמקביל שוטרים האירו את האזור באמצעות זיקוקי תאורה. כעבור דקות ארוכות של טיפול רפואי אינטנסיבי ליבה של הצעירה שב לפעום והיא פונתה במצב אנוש לבית החולים כשהיא מונשמת. הגבר הועבר באמצעות ג'יפ לניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה ופונה לבית החולים כשמצבו אנוש."

מאיחוד והצלה נמסר:עקב אופי האירוע פעלו בזירה צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה שמעניקים סיוע לבני המשפחה ששהו בחוף בעת התרחשות האירוע.

מבית החולים שמיר אסף הרופא נמסר:
אב ובתו, תושבי חורה שבנגב, הגיעו אלינו הלילה לחדר טראומה במלר"ד במצב אנוש, לאחר טביעה בחוף פלמחים.
מותו של האב נקבע מיד עם הגעתו לבית החולים, והבת לצערינו הרב, נפטרה גם כן לפני זמן קצר.

מדוברות מד"א נמסר:
מתחילת עונת הרחצה (8.4.22) ועד אמש (12.7.22 בשעה 21:25) החובשים והפראמדיקים של מגן דוד אדום העניקו טיפול רפואי ל 121 בני אדם שטבעו ונמשו מהים, מהבריכות וממאגרי המים השונים ברחבי הארץ
16 טבעו למוות
4 במצב אנוש
8 במצב קשה
19 במצב בינוני
74 במצב קל

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem