כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

במהירות שיא

טור הקולינריה מאת רואי פרסול
במהירות שיא-טור הקולינריה מאת רועי פרסול
אם יש משהו שהעולם כולו אימץ מארצות הברית, אלה הרשתות הגדולות. כשאתה נכנס לסניף של מקדונלדס, לא משנה איפה תהיה בעולם, אתה יודע מה תקבל. תרגיש משהו מוכר, שייכות. האמריקאים קלטו את זה, התאהבו ברשתות וייצאו את זה לעולם כולו. יש משהו נוח ומרגיע בכך שלא משנה איפה תהיה, תוכל למצוא את כוס הקפה שלך בדיוק כפי שאתה אוהב אותה, או את אותו כדור הגלידה עם הטעם האקזוטי שאת אוהבת.
נהגתי הרבה בארצות הברית, לפעמים ימים שלמים של נהיגה. הנחמה היחידה באותן נסיעות ארוכות – מלבד נוף משגע ושונה כל כך – היו העצירות בכל מיני אאוטלטים ענקיים ומרכזים מסחריים. לאו דווקא בשביל הקניות, אלא סתם להתרענן, לחלץ עצמות, ולנשנש איזה המבורגר עם קולה, שאפשר גם למלא שוב ושוב בשיטת הריפיל. ואהבתי להיכנס למקום מוכר, אם זו רשת ההמבורגרים אין & אאוט ששולטת בקליפורניה, או רשת סאבוויי שם אהבתי לאכול כריך עמוס טונה לארוחת בוקר. נוח, מהיר, מוכר.
בישראל, אין לנו את הדרכים של אמריקה, אין את המרחקים. אבל עדיין, אנחנו בתקופת הקיץ בה נוסעים הרבה לטייל, לפעמים נתקעים באוטו גם שעתיים ושלוש, וצריכים לעצור לאכול משהו או לעשות פיפי. את רשת Si Café פגשתי לראשונה בכביש 6, והופתעתי לטובה מהקפה האיכותי והמנות האיטלקיות. לא עוד חנות נוחות, אלא ממש בית קפה על הדרך.
כשסיפרו לי שברשת הוסיפו לתפריט מנות חדשות וקלילות לכבוד הקיץ, החלטתי לקפוץ לסניף בלטרון, לצאת קצת מחוץ לעיר לטיול קטן ולאכול משהו איטלקי.
מסתבר שהרשת, שטעיתי לחשוב שממוקמת רק לאורכו של כביש 6, היא רשת בתי קפה בפריסה ארצית. מצומת הגומא שבצפון ועד לדבירה שבדרום. בית הקפה הראשון נפתח בשנת 1998 וכיום מונה 15 סניפים הפזורים במתחמי תחנות הדלק של דור אלון בצירים מרכזיים ברחבי הארץ המציעים חוויה של מטבח וקפה איטלקי המותאם לחך הישראלי, עם שירות מלא במרבית הסניפים.
התפריט המשודרג כולל את מנות הדגל האהובות לצד מנות עונתיות ומנות משודרגות מהמטבח האיטלקי. ולהשלמת החוויה, קפה איטלקי איכותי, מאפים טריים וטעמים קולינריים אותנטיים באווירת האספרסו בר האיטלקי.
מנות התפריט מתבססות על חומרי גלם איכותיים, מוקפדים ומשובחים ברמה הגבוהה ביותר. וביניהן ניתן למצוא: מנות פסטה, מגוון פיצות מהטאבון, מנות עיקריות, דגים, מנות וטבעוניות, מנות ילדים, קינוחים, קוקטיילים, משקאות קיץ ומבחר יינות.
הרשת מציעה גם תפריט ילדים הכולל מנת ילדים, קינוח והפתעה. מנות הילדים לבחירה: ארוחת בוקר, שניצלונים וצ'יפס, טוסט ילדים, פיצה מהטאבון או פסטה – מגוון שכל ילד ימצא בו את הטעם המוכר והאהוב.
נהניתי מאוד מפיצה ביאנקה, כשאת רוטב העגבניות החליף רוטב שמנת, וכן ממנת פסטה עם ראגו שהזכירה לי כפר קטן באיטליה. נהניתי במיוחד מהשירות המהיר. רואים שהרשת בנויה לעבוד עם מטיילים שמעוניינים לעשות עצירה קצרה כדי לאכול ולאת שוב לדרך.
או כמו שסיפר לי אמיתי רצבי, מנכ"ל הרשת: "הסניפים מאפשרים ללקוחות לשבת ולהתענג על המנות של סי קפה בחוויה איטלקית וגם ליהנות משרות טייק אווי. אנו ברשת סי קפה חרטנו על דגלנו להוביל את השוק בקפה איטלקי איכותי, מנות מגוונות, מוצרים טריים ושירות מהיר ללקוח".

קרדיט:אסף קאראלה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem