כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מתחת לאף-כ-100 ק״ג סמים נתפסו במרכז הפצת סמים בלב חולון

החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בבית שמש
מתחת לאף-כ-100 ק״ג סמים מוכנים לחלוקה בשווי מוערך של מיליוני שקלים נחשפו על ידי בלשי המשטרה בדירה שכורה בחולון, ששימשה כמרכז הפצה ענק. בין היתר עולה החשד גם לזיוף קנאביס רפואי והפצתו. החשוד בהפעלת המקום, הפצה וסחר בסמים נעצר.
בלשי משטרת בית שמש של מחוז ירושלים פשטו אמש על דירתו של תושב בית שמש בשנות ה-20 לחייו אותה הוא שוכר בעיר חולון, לאחר שהתעורר חשד במשטרה כי דירה זאת משמשת כמרכז חלוקה לשליחים והפצת סמים לכל רחבי הארץ, בין היתר לערים בית שמש, ירושלים וסביבתם.
במהלך הפעילות שערכו בלשי המשטרה של מחוז ירושלים על פי צו בימ"ש, הגיעו אל הדירה והחשוד נעצר על ידם מיד כשיצא מהמקום עם סמים בידיו. בחיפוש שערכו השוטרים בדירתו, נתפסו: חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה במשקל רב של כ-100 ק"ג ובשווי מוערך של מיליוני שקלים כשהוא מוכן לחלוקה במנות רבות, חותמות מזויפות של אישור רפואי, קופסאות ושקיות חלוקה ריקות ובגדלים שונים, מכונת אריזה, משקלים ופריטים רבים נוספים.
. היום הוא יובא בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך פעולות החקירה. בהמשך צפויים מעצרים נוספים והחקירה נמשכת.
במחוז ירושלים של משטרת ישראל מציינים כי מדובר באחת מהתפיסות הגדולות ביותר בשנים האחרונות של סמים מוכנים להפצה בדירת מגורים. המשטרה תמשיך למקד את הפעילות בתחום זה נגד מגדלי, סוחרי ומפיצי הסם.

קרדיט: דוברות המשטרה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem