כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית ראשון לציון יוצאת במיזם 'תיק לכל ילד'

תושבי העיר מוזמנים לתרום תיקים ב-12 נקודות מסירה
לקראת שנת הלימודים הקרובה: עיריית ראשון לציון יוצאת במיזם 'תיק לכל ילד'
עיריית ראשון לציון יוצאת במיזם ייחודי לקראת פתיחת שנת הלימודים, שמטרתו לספק לכל ילד בעיר תיק. תושבי העיר מוזמנים לתרום תיקים ב-12 נקודות מסירה ברחבי העיר עד 25 ביולי. ראש העירייה, רז קינסטליך: "תושבי העיר כבר הוכיחו בעבר את רוח הנתינה שלהם, ואין לי ספק שהם יעשו זאת שוב. כחלק מההכנות לקראת שנת הלימודים היה לנו ברור שאסור להשאיר אף ילד בעיר ללא תיק".
אגף הנוער והצעירים ומינהל קהילה בעיריית ראשון לציון יצאו במיזם מיוחד על מנת לספק לכל ילד בעיר תיק לקראת שנת הלימודים הקרובה. במסגרת המיזם מוזמנים תושבי העיר לתרום תיק שאינו בשימוש באחת מ-12 עמדות ייעודיות. את התיקים ניתן למסור עד ל-25 ביולי. התיקים שייתרמו יושמשו ויוענקו לילדים שאין ברשותם תיק.
להלן הנקודות למסירת התיקים במרכזי הנוער בשכונות העיר:
נוער נט, שד' יעקב 4
מרכז באלאנס, רח' האחד עשר 35
הבית'לה, רח' מרגולין 22
כרמים, רח' היקב 13
רעם הגלים, רח' חיל הצנחנים 5
המקלט – נחשונים, רח' החלמונית 15
המרחב – קריית גנים, רח' חומה ומגדל 17
אתנחתא, רח' חיים בר לב 2
שקמה, רח' גדולי ישראל 17
תרבותא, רח' אנילביץ 32
מתנ"ס רמת אליהו, רח' אבא הילל סילבר 2
מועדון התדר, רח' הרצל 136
ראש העירייה, רז קינסטליך: "עיריית ראשון לציון מתכוננת כבר כעת לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה, וכחלק מההכנות שלנו היה לנו ברור כי אסור לנו להשאיר אף ילד בעיר ללא ציוד לימודים. לכן, החלטנו לצאת במיזם מיוחד ואין לי ספק שהתושבים בראשון לציון שוב יוכיחו את רוח הנתינה שלהם ויתרמו תיקים עבור כאלה שלא יכולים להרשות לעצמם לקנות".
איתי מתתיהו, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק נוער וצעירים, אמר: "יצאנו במיזם מיוחד לטובת התלמידים בראשון לציון שאינם יכולים להרשות לעצמם לקנות תיק. המטרה שלנו לקראת שנת הלימודים הקרובה היא שלא יישאר אף תלמיד בראשון לציון ללא ציוד לימודים. אני בטוח שתושבי העיר יתגייסו ויוכיחו שוב את רוח הנתינה שלהם. אני קורא לתושבים להגיע לנקודות ולתרום תיקים שאינם בשימוש".
מוטי עג'מי, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק רווחה, מסר: "המטרה שלנו היא שכל תלמיד ותלמידה בראשון לציון יפתחו את שנת הלימודים הקרובה עם תיק אישי. אני קורא לתושבים לתרום תיקים, ובכך נבטיח שלכולם יהיה תיק וציוד נוסף בשנת הלימודים הקרובה".
אפרת אברמוביץ', משנה לראש העירייה ומחזיקת תיק קהילה: "ראינו בעבר את ההתגייסות ואת הנתינה של תושבי ראשון לציון למען האחרים, ואני בטוחה שגם הפעם הם יוכיחו זאת. בעזרת הקהילה בעיר נדאג לתיק לכל תלמיד ותלמידה בשנת הלימודים הקרובה. אני מזמינה את התושבים להגיע לנקודות המסירה ולתרום תיקים שאינם צריכים. זה המקום להודות לאגף הנוער והצעירים על עשייה מיטבית".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem