כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קיץ כתום בחולון-אירועים לילדים בסימן מִחזור יתקיימו בעיר, ללא תשלום

כל הפרטים על המועדים והמיקומים
קיץ כתום בחולוןאירועים לילדים בסימן מִחזור יתקיימו בעיר, ללא תשלום
ממחזרים גם בקיץ: מחלקת המִחזור בעיריית חולון בשיתוף עם רשת קהילה ופנאי, מרכז תיאטרון בובות ותאגיד מחזור האריזות "תמיר" יקיימו בשבוע הבא אירועים לילדים בסימן מחזור בשלושה מוקדים שונים. הכניסה חופשית!
 
ביום שלישי, 26.7.22 – בשעות 17:30-16:00, במרכז הקהילתי לזרוס (רח' הסנהדרין 27, ג'סי כהן)

ובשעות 19:00-17:30, ברחבת הכניסה למרכז הקהילתי בן-גוריון (רח' קרסל 6)
 
בתוכנית: הצגת הילדים "תעלומת הפח הכתום", שמספרת על דדי, חתול ג'ינג'י בר מזל, שמאז שהביאו לחדר האשפה בבניין שלו את פחי המחזור, חדר האשפה  שלו הכי נקי ומסודר בשכונה והוא גאה על כך. אולם, באחרונה מישהו החל לזרוק לפח הכתום אשפה רגילה ודדי נחוש בדעתו למצוא את האחראי וללמד אותו לקח. בדרך ילמד דדי את דיירי הבניין על חשיבות הפרדת האשפה והמחזור וילמד בעצמו שהאחריות לשמירת הניקיון חלה לא רק על אדם אחד בבניין, אלא על כל הדיירים יחד.
 
לפני תחילת ההצגה יוצבו במקום עמדות עם פחים למחזור. התושבים מוזמנים להביא עמם 5 אריזות ריקות לפחות, שמיועדות למחזור בפח הכתום (פלסטיק, מתכת, קרטוני משקה), לזכות בהפתעות ובפינוקים וכמובן… לעזור לסביבה!
 
בנוסף, תוצב עמדת מחזור זהה במרכז תאטרון בובות (רח' רמז 13), ביום חמישי, 28.7.22, בשעות 19:30-16:30, וגם לשם מוזמנים ילדי חולון להביא 5 אריזות למחזור וליהנות מהפתעות. במקום יוצגו הצגות ללא תשלום, במסגרת הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בובות.
 
ראש העיר מוטי ששון: "חולון, עיר הילדים, היא עיר בריאה ומקיימת, שמקדמת את נושא איכות הסביבה, בין היתר, באמצעות מחזור פסולת. מחזור נכון של מוצרים והפרדה למיכלים המתאימים משפרים את איכות החיים של כולנו ומסייעים לנו לחיות בחולון נקייה, נעימה וירוקה יותר. מהפכת מחזור אמיתית תתאפשר רק באמצעות לקיחת אחריות אישית ומתן דוגמה לאחרים, ואני קורא לכל תושבי חולון לשנות את הרגלי הצריכה, להרבות בשימוש חוזר, להפריד פסולת ולמחזרה". 
 
בכל יום מיוצרות בישראל מיליוני אריזות שעשויות מחומרים בלתי מתכלים, אך ניתנים למחזור. הפח הכתום מיועד לאיסוף אריזות ריקות, שיועברו למחזור, דוגמת: אריזות פלסטיק לסוגיהן, מעדני חלב, שקיות חטיפים, שקיות ניילון, קופסאות שימורים, מזון לתינוקות, מוצרי היגיינה וטיפוח, תרסיסים, קרטוני משקה, מיכלים של מוצרי ניקיון ועוד.
 

צילום: עיריית חולון+מעיין קאופמן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem