כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הולך להיות בבת-ים קיץ מוגזם – אירועי קיץ 2022!

פרוט כל ההופעות והארועים שיתקיימו בבת ים
הולך להיות בבת-ים קיץ מוגזם – אירועי קיץ 2022!
 
הופעות של מיטב אמני ישראל, שלל פסטיבלים, הפעלות וסדנאות. אירועים לכל הגילאים ולכל המשפחה:
אז מה בתוכנית?
   חוגגים לאורך כל הקיץ גם במוצ"ש מוגזם בטיילת עם זמרי קאברים, תאטרון רחוב, פסלים חיים, דוכנים והפעלות– הכל יהיה בכניסה חופשית כמובן (מאות תושבים בילו ונהנו ב-2.7 וב-9.7 ובהמשך בתאריכים הבאים: 13.8 | 20.8 | 27.8).
 

עוד לנוער הבת-ימי ב-20.7 אירוע הוקרה למתגייסים עם הופעה של המתגייסת הטרייה אלה-לי, 2.8 סדנת אומן עם ליאל אלי, 9.8 מופע סטנד אפ של יוסי פנסו, ב-14.8 מופע סטנד אפ יונתן ברק וב-22.8 הופעה של האחד והיחיד אבי אברומי באמפי פיס בת-ים.
 
האירוע המרכזי של הקיץ 10-11.8: פסטיבל אהבה על החוף–
לראשונה בבת-ים פסטיבל אהבה על החוף: יומיים של מופעים מוגזמים עם מתחם בר קוקטיילים ועמדות בירה. ב-10.8 מופע שקיעה של משה פרץ שמארח את סולן התקווה 6 ולאחר מכן מופע של אביב גפן שמארח את היהודים. ב-11.8 מופע שקיעה עדן בן זקן מארחת את לירן דנינו ולאחר מכן שרית חדד מארחת את מוש בן ארי.
 
החל מה-10.8 ועד ל-31.8 מדי יום בין השעות 20:30 ל22:30 מופע מזרקות מים מתוך הים. מופע מרהיב לצפייה מקו המזח בטיילת בת-ים.
 
ב-24.8 פסטיבל גלישה ופתיחת חוף הסאנסט עם תחרויות גלישה והופעה מטורפת של הבלקן ביט בוקס.
 
ב-28.8 פסטיבל המרפסות בעמידר חוזר: קבוצת התיאטרון העירונית מקיימת במהלך היום פסטיבל סרטי בורקס ומציגה מהמרפסות של התושבים בשכונת עמידר
 
מופע ערוץ הילדים מגיעה לבת-ים! ילדי בת-ים תפתחו יומנים כי ב-30.8 אחרי שנים העיר הכי שווה בקיץ חוזרת ונוחתת ישר בבת-ים עם כוכבי ששטוס טל מוסרי ודילן דרור ומלא הפעלות, והכל קורה בחינם באמפי פיס.
 
לפרטים נוספים ורישום היכנס ל: https://www.coing.co/BatYam_Summer
 

 
 
 
 
 
 

קרדיט: יריב פיין

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem