כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

זוכרים את גדי

גדי, שימש כמנהל היחידה לשעת חירום, במשך שנים ארוכות, במרכז הרפואי שמיר, ונפטר ממחלה קשה לפני מספר חודשים
השבוע קיבלו בני משפחתו של ד"ר גדי סדובסקי ז"ל, תעודת הוקרה מיוחדת על פועלו ותרומתו לקידום מוכנות המרכז הרפואי בעת חירום במרכז הרפואי שמיר.
גדי, שימש כמנהל היחידה לשעת חירום, במשך שנים ארוכות, במרכז הרפואי שמיר, ונפטר ממחלה קשה לפני מספר חודשים.
ד"ר אסנת לבציון קורח מנהלת המרכז הרפואי וסגניה, ד"ר יצחק שרף ופרופ' אורנה טל, בני המשפחה, ידידים ומכרים התקבצו בחדר הישיבות וסיפרו בשבחו של גדי ובעשיה המקצועית שלו לאורך השנים במערכת הביטחון ובמערכת הבריאות ברעות, צניעות וענווה.
זאת ועוד, חברו הטוב של גדי אפרים לאור, תרם מערכת התראה עצמאית המתקדמת והמובילה בעולם לרעידות אדמה לבניין האשפוז ע"ש עליזה בגין, לזכרו, ועל כך קיבל תעודת הוקרה גם כן.
ד"ר אסנת לבציון קורח, מנהלת המרכז הרפואי: "לגדי היתה יכולת ניסוח והתבטאות מיוחדים. כל הפק"לים של המרכז הרפואי נכתבו על ידו כצוואה חיה לשעת חירום. גדי אמנם עזב אותנו, אבל רוחו ומורשתו יישארו בבית החולים לעוד שנים רבות".
ד"ר יצחק שרף ס. מנהל המרכז הרפואי שמיר: "עבדנו שנים יחד וזכיתי להכיר אדם עם אוצר של ידע כללי וספציפי על מוכנות לשעת חרום. גדי היה הפנים היפות של ארץ ישראל הישנה והטובה".
פרופ אורנה טל: " גדי היה המנטור שלי עוד בתחילת דרכי בחיל הרפואה. הוא היה איש מיוחד במינו האהוב על חבריו, אוהב את משפחתו, אדמתו ונוף ארץ מולדתו, אשר ראה במוכנות לשעת חירום חלק בלתי נפרד מהשגרה ועל כך ייחודיותו".
יהי זכרו ברוך .

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem