כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המשטרה עצרה השבוע בתום חקירה סמויה, שני מאבטחים העובדים בלייב פארק בראשון לציון

השוטרים עצרו את החשודים לחקירה ובסיומה נכלאו
המשטרה עצרה השבוע בתום חקירה סמויה, שני מאבטחים העובדים בלייב פארק בראשון לציון, בחשד שגבו "תשלום פרטי" היישר לכיסם, תמורת הכנסה למתחם ההופעות "משער צדדי" ולאחר מכן שדדו כסף וטלפונים ניידים מ"הלקוחות".
שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו השבוע בחקירה סמויה, עם קבלת דיווח בדבר חשד לשוד קטינים על ידי מאבטחים אשר עבדו באירוע מוזיקלי בלייב פארק בראשון לציון.
בתוך כך, שוטרי התחנה ניהלו מעקב סמוי במקום, במהלכו עלה החשד כי שני מאבטחים- קטין ובגיר תושבי ירושלים ורהט, עבדו בשערים של אירוע מוזיקלי במקום ואפשרו לקטינים להכנס למופע דרך שער צדדי, תמורת תשלום ישיר ובמזומן אליהם ולאחר מכן תקפו עפ"י החשד את "הלקוחות" ושדדו את כספם ומכשירים ניידים שהיו ברשותם.
כאמור, השוטרים עצרו את החשודים לחקירה ובסיומה נכלאו, כאשר בכוונת המשטרה להביא היום את החשוד הבגיר לדיון בבימ"ש בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרו, בהתאם לצורכי החקירה ואילו הקטין, שוחרר על ידי בית משפט בתנאי מעצר בית.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem