כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אושרה במועצת העיר ראשון לציון תכנית הסיוע לעסקים

כל הפרטים לקבלת יעוץ ותמיכה והגשת המסמכים
אפי משה: "אושרה במועצת העיר ראשון לציון תכנית הסיוע לעסקים"
מאז פרוץ משבר הקורונה נקלעו עסקים רבים למשבר אותו הם חווים עד עצם היום הזה. אפי משה, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק קידום עסקים יחד עם ראש העירייה, רז קינסטליך, גיבשו תוכנית ייחודית לסיוע לעסקים אלו בשיתוף עם הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים מטעם משרד הכלכלה. התוכנית אושרה החודש ע"י מועצת העיר ויצאה לדרך.

הזכאים לסיוע, אומר אפי משה, הם בעלות ובעלי עסקים המקומיים שקבלו הנחת ארנונה, עקב הקורונה, ממשרד הכלכלה והעומדים בכל יתר תנאי הסף כפי שפורסמו באתר האינטרנט של העירייה.
עיריית ראשון לציון עומדת לרשותכם וכמו תמיד נסייע לכם ככל שנוכל, מציין דר' אפי משה. בעלות ובעלי העסקים הזכאים, יכולים לקבל חבילת סיוע ייעודית לצורך כיסוי חלקי או מלא של תוכנית הכשרה מיוחדת שנבנתה יחד עם של מעוף.
התוכנית כוללת יעוץ עסקי פרטני של עשרות שעות וכן קורס ייעודי לעסקים במגוון נושאים חשובים לפי בחירתו של בעל העסק. את הבקשות לתמיכה, לרבות כלל המסמכים הנדרשים יש להגיש לדואר אלקטרוני [email protected]
את הפרטים המלאים ניתן לקבל באתר העירייה >> https://bit.ly/3Pl2juX. המשנה לראש העיר, מבקש להדגיש כי חובה להגיש את כל המסמכים עד ה-31.8.22
אני רוצה להודות מקרב לב לראש העירייה, לדני מרון מנהל האגף, לגזברית, ליועצת המשפטית ולכל מי שעשה במלאכת הקודש הזאת, אומר אפי משה. מדובר ביוזמה בלעדית שאין דומה לה בכל הארץ ושעמלנו קשות על מנת להוציאה אל הפועל.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem