כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נפלה בכניסה לרכבה והפכה לנכה

למרות שהמנוע לא פעל - תפוצה במאות אלפי שקלים
נפלה בכניסה לרכבה והפכה לנכה. למרות שהמנוע לא פעל – תפוצה במאות אלפי שקלים.
אשה סיימה בשעת ערב מאוחרת יום עבודה ארוך ומתיש. בבואה להיכנס למכוניתה, היא מעדה. רגלה השמאלית התעקמה, והיא נפלה על הקרקע תוך שהיא מתפתלת מכאבים עזים.
חרף הכאב, החליטה האישה לנסוע לביתה, אך למחרת, לאחר שרגלה התנפחה, ומשום . שהכאבים הלכו וגברו, היא התפנתה, בסיוע אמה, למוקד של קופת החולים 'מכבי'.
בקופת החולים אובחנו אצלה שבר וקרע במיניסקוס.
לאחר התאונה היא שהתה בחופשת מחלה ארוכה. . האישה פנתה אל עו"ד גיל קראוס, אשר הגיש בשמה שתי תביעות. האחת – למוסד לביטוח לאומי (המל"ל), כדי שיכיר בה כנפגעת עבודה, והשנייה – לחברת הביטוח שביטחה את הרכב בביטוח חובה, בבקשה לפיצויים עקב תאונת דרכים.
בתביעה למל"ל טען עו"ד קראוס, כי מדובר בתאונת עבודה, משום שזו קרתה בדרכה של המבוטחת מהעבודה לביתה. המל"ל קיבל את התביעה, וועדה רפואית מטעמו קבעה לאישה 100 אחוזי נכות זמנית למספר חודשים, וכן נכות צמיתה בשיעור 30 אחוזים, המזכים אותה בגמלה חודשית בסך של אלפי שקלים. 
לדברי עו"ד קראוס, נסיעה מהבית לעבודה ומהעבודה הביתה נחשבות נסיעות עבודה, ועל כן תאונות דרכים בדרך הישירה מהבית לעבודה או ממנה נחשבות כתאונות עבודה לכל דבר ועניין. לדבריו, גם פגיעה בנהג או בנוסעים, במהלך העלייה לרכב או בירידה ממנו, עשויה להיחשב על פי חוק כתאונת דרכים לכל דבר ועניין, במידה ותנופת העלייה או הירידה היא שגרמה לתאונה. על כן מנוע הרכב לא חייב להיות מותנע, כמו במקרה זה.
לדבריו, מסיבה זו, חברת הביטוח שביטחה את הרכב בביטוח חובה, קיבלה את תביעת האישה והכירה באירוע כתאונת דרכים. במסגרת המשא ומתן מול חברת הביטוח הוסכם בין הצדדים כי החברה תפצה את האישה ב-100 אלף שקלים נוספים, מעבר לתגמולים שלהן תזכה מהמל"ל.
קרדיט לכתבה:עו"ד גיל קראוס https://eghert-kraus.co.il/ מומחה בתביעות לנזקי גוף לרבות תאונות דרכים ותאונות עבודה, מיצוי זכויות מול המוסד לביטוח לאומי, רשלנות רפואית ותביעות ביטוח  

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem