כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הדור המבוגר עולה על הגל

יום כיף במתחם הגלישה של עמותת "הגל השלי" בחוף בת ים
היום, בשעות הבוקר עשרות דיירים מהדיורים המוגנים של קבוצת "נוה עמית" המתגוררים ברחובות, רמת אשכול ומוצא הסמוכים לירושלים, הגיעו ליום כיף במתחם הגלישה של עמותת "הגל השלי" בחוף בת ים. "הגל שלי" מסייעת לנוער בסיכון להתמודד ולהתגבר על אתגרים וקושי ומרגע שהחלה העמותה לפעול עברו דרכה מעל ל-6,000 בני נוער.
אחד הנערים במפגש אף שיתף: "עישנתי, שתיתי אלכוהול ופשוט הידרדרתי עד שהכרתי את עמותת הגל השלי, שהצליחו להחזיר את האמון בעצמי ולגלות את תעצומות הנפש והכוח שיש לי". הסבתות כל כך התרגשו ובתום ההרצאה ניגשו לחבק ולטפוח על השכם של בני הנוער והצוות שבמקום.
אחרי ההרצאה פנו בני הנוער ללוות את המבוגרים לכיוון הים שם הדריכו אותם והסבירו כיצד משתמשים בגלשן, מה התפקיד של כל חלק שבו וחלק מהם עלו על הגלשן והדגימו להם את השימושים. את האירוע חתמו בפירות העונה, קרטיבים ומוזיקת שנות ה-60-80 כשדור הצעיר רוקד לצלילי המוזיקה לצד הדור המבוגר.
אביבה דיין מדיור מוגן מקבוצת "נווה עמית": כיון שהים עדיין לא הגיע לירושלים ולמוצא, החלטנו לבוא כולנו אל הים, ולנצל את ההזדמנות ולהכיר את הנוער של עמותת "הגל שלי", גיליתי נוער שעושה פעילות מרגשת ומעוררת השראה. המפגש המשותף בים, בין הדורות החזיר אותי לנעורים כשרקדנו כולנו יחד, נהנו ואפילו למדנו איך עומדים על הגלשן".

קרדיט:דימה קרמינסקי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem