כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

רונן כהן מחולון קיבל את אות העובד המצטיין הארצי של מד"א

צפו בסרטון קבלת הפרס

כמדי שנה, מגן דוד אדום מקיים את טקס המצטיינים השנתי בשיתוף ידיעות אחרונות במסגרת מבצע העובד המצטיין על שם נח מוזס ז"ל. המתנדבים והעובדים המצטיינים מקבלים אות הוקרה מיוחד ממנכ"ל הארגון, אלי בין – על פועלם ותרומתם לארגון.

השנה, לאחר התמודדות הארגון מול משבר הקורונה, הטקס המסורתי שב למתכונת פיזית והתקיים באודיטוריום בבניין שירותי הדם החדש של מד"א ברמלה. לאירוע, שנפתח בדברי ברכה של סמנכ״ל מינהל ורכש במד״א צביקה בנדיק, הגיעו 29 מצטייני השנה של הארגון ובני משפחותיהם, בנוכחות מנכ"ל הארגון, מנהלי המרחבים ובכירים נוספים.

רונן כהן (58) מחולון קיבל את אות העובד המצטיין הארצי. רונן הצטרף למד"א בשנת 1987 ובשנת 1997 סיים את קורס הפרמדיקים. בעל ידע מקצועי נרחב המהווה דוגמה למתנדבים והעובדים הצעירים, לרונן מוסר עבודה גבוה, רוח התנדבות, אכפתיות ומסירות רבה למגן דוד אדום ולאנשיו. רונן מטפל ומנהל את נושאי השירות הלאומי בתחנת תל אביב, הכשיר וחנך דורות רבים של פרמדיקים במקצועיות רבה והוא מהווה דוגמה ומודל לחיקוי בקרב מתנדבי ועובדי המרחב.

קרדיט:דוברות מדא

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem