כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פועל מראשון לציון פונה במצב קשה עם חבלת ראש לבית החולים שמיר אסף הרופא

במהלך פעולות החייאה ומתן שוקים חשמליים חזר הדופק
בשעה 09:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שהתחשמל במהלך עבודות חשמל, ונפל מסולם בגובה של כ- 2 מטר, בבניין משרדים, בראשון לציון.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר שבמהלך פעולות החייאה ומתן שוקים חשמליים חזר דופק, צוות מד"א פינה לבית החולים אסף הרופא, גבר כבן 30 במצב קשה, לא יציב, מורדם ומונשם, ובנוסף עם חבלת ראש.
חובש רפואת חרום במד"א יהודה מרקוס ופאראמדיקית מד"א אלה איים, סיפרו:
"כשהגענו, ראינו גבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה עם חבלה בראשו, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, סיפרו לנו שבמהלך עבודות חשמל הוא התחשמל ונפל מהסולם, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו םעולות החייאה תוך מתן שוקים חשמליים עד שחזר דופק, ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קשה מאוד. "

אורן רוספשה חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה וביצע בו פעולות החייאה מסר: "לדברי העובדים במקום הוא התחשמל במהלך עבודות חשמל שביצע ובעקבות כך אף נפל מסולם ונחבל בראשו. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות תוך מתן שוקים חשמליים מדפיברילטור ולאחר שחזר דופק ונשימה הוא פונה למרכז הרפואי שמיר אסף הרופא במצב קשה".

המשטרה פתחה לפני זמן קצר בחקירת נפילה מגובה במחסן בראשל"צ במהלכו נפצע עובד המקום באורח קשה

המשטרה פתחה לפני זמן קצר בחקירת נסיבות אירוע בעקבות דיווח למוקד 100 בדבר נפילה מגובה של 2 מטרים של עובד תושב נצרת בשנות העשרים לחייו במחסן בראשון לציון.

מבדיקה ראשונית עולה, כי הבוקר הגיע העובד למקום לביצוע עבודות חשמל ,עלה על סולם ונפל.

כתוצאה מהנפילה נפצע העובד באורח קשה(עפ״י גורמי רפואה) ופונה למרכז הרפואי אסף הרופא.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem