כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הודעה חשובה ממשרד התחבורה לציבור הנהגים והנהגות

שינויים בתנועה בנתיבי איילון שישפיעו עליכם מיום ראשון הקרוב.
הודעה חשובה ממשרד התחבורה לציבור הנהגים והנהגות-שינויים בתנועה בנתיבי איילון שישפיעו עליכם מיום ראשון הקרוב.
מיום ראשון: ייפתח המקטע הראשון של פרויקט הנתיבים המהירים, כנתיב תחבורה ציבורית, בין מחלף השלום בצפון ועד וולפסון בדרום, לרבות חיבור ישיר בין כביש 20 לכביש 1.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ח״כ מרב מיכאלי: ״נוסעות ונוסעי התחבורה הציבורית צריכים להיות ה-VIP של משתמשות ומשתמשי הדרך. בדיוק בשביל זה אנחנו הופכות את הפירמידה ומשנות את סדרי העדיפויות.״
משרד התחבורה, באמצעות חברת נתיבי איילון, הודיעו היום על הקדמת לוחות הזמנים בפרויקט "הנתיבים המהירים"- חולץ הפקקים הקריטי במדינה. מדי יום נוסעים בכביש איילון (20), למעלה ממיליון כלי רכב. נתיב התחבורה הציבורית שייפתח ישרת את כלל נוסעי ונוסעות התחבורה הציבורית בתוואי בין מחלף השלום בצפון ועד וולפסון בדרום, לרבות חיבור ישיר בין כביש 20 לכביש 1.
פרויקט הנתיבים המהירים של משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון הינו מערך הסעת המונים משולב, שמטרתו להביא לשינוי הרגלי הנסיעה של השימוש ברכב הפרטי לטובת נסיעה בתחבורה ציבורית ושיתופית. הפרויקט נועד בראש ובראשונה להקל על גודש התנועה בכניסות למטרופולין ת"א. אורכם הכולל של הנתיבים המהירים החדשים הוא כ-90 קילומטר, בתוואי שבין ראשון לציון דרך ת"א ועד נתניה ובחזרה.
הפרויקט כולל שירותי הסעות נוחים באמצעות מערך שאטלים חשמליים ומודרניים, בתדירות גבוהה וללא עלות לחמישה מוקדי תעסוקה מרכזיים בתל אביב וכן שני חניוני ענק בשפיים ראשון לציון, מהגדולים מסוגם בעולם, אשר יאפשרו חנייה סה"כ לכ-12,000
רכבים. הפרויקט צפוי להסתיים בשלמותו בשנת 2025.
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי: "נוסעות ונוסעי התחבורה הציבורית צריכים להיות ה-VIP של משתמשות ומשתמשי הדרך. בדיוק בשביל זה אנחנו הופכות את הפירמידה ומשנות את סדרי העדיפויות. נתיבי העדפה לתחבורה ציבורית הם הכלי הטוב ביותר לעקוף את הפקקים, לחסוך זמן נסיעה ולהגיע ליעד מהר יותר. צעד אחר צעד נוסיף עוד נתיביים ייעודיים לתחבורה הציבורית כדי שתוכלו להגיע לכל מקום בקלות ובמהירות".
מנכ"לית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מיכל פרנק: "במסגרת מדיניות המשרד לעודד תחבורה ציבורית ושיתופית, אנו עם שותפינו בנתיבי אילון משקיעים מאמצים להקדים את לוחות הזמנים לפרויקט הנתיבים המהירים. הנחינו לפתוח כל מקטע העדפה חדש שמוכן לתועלת נוסעות ונוסעי התחבורה הציבורית, עוד לפני השלמת הפרויקט".
אורלי שטרן, מנכ"לית נתיבי איילון: "גאה בנשות ואנשי המקצוע של החברה, שבזכות עבודתם- לילות כימים, הצליחו לספק בשורה לציבור בהקדמה של שנתיים" והוסיפה "חשוב לציין כי מרכזי זה חלק אחד בלבד ממגה-פרויקט הנתיבים המהירים, כך שהבשורה הגדולה לציבור עוד לפנינו".

קרדיט:נתיבי איילון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן