כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גלריית החווה חולון מזמינה לשיח גלריה בתערוכה "אוקיאנוגרפיקה"

תערוכתו  של המאייר, הקריקטוריסט והצוללן שלמה כהן בעקבות מסעות הצלילה שלו ברחבי העולם ומאבקיו לשמירה על האוקיאנוס

גלריית החווה חולון מזמינה לשיח גלריה בתערוכה "אוקיאנוגרפיקה"

תערוכתו  של המאייר, הקריקטוריסט והצוללן שלמה כהן בעקבות מסעות הצלילה שלו ברחבי העולם ומאבקיו לשמירה על האוקיאנוס

גלריית החווה בחולון תקיים ב-6.8.22 בשעה 11:00 שיח גלריה בתערוכה "אוקיאנוגרפיקה" המסקרת 50 שנות יצירה של המאייר, הקריקטוריסט והצוללן שלמה כהן  בעקבות מסעות הצלילה שלו באוקיינוסים ברחבי העולם.

המפגש יתקיים בנוכחות שלמה כהן.

שלמה כהן הוא שילוב נדיר של אמן גרפיקה ומאסטר בצלילה שחקר ותעד אתרים ברחבי העולם. השילוב של שתי הקריירות הללו הניב שורה ארוכה של פרויקטים שהטביעו את חותמם על עולם הצלילה בארץ ובעולם והוא יבוא לידי ביטוי בתערוכה זו.


אהבתו לים התפתחה בנעוריו בחולון-בת ים והובילה אותו לרחבי העולם. כהן גילה אתרי צלילה, תעד אותם ופרסם אותם. הוא צלל ותעד ספינות טבועות כמו גם דגים נדירים. בשנים האחרונות התגייס לקמפיינים בינלאומיים להצלת לווייתנים וכרישים ולמניעת זיהום האוקיינוסים והחופים.

התערוכה "אוקיאנוגרפיה" מציגה כ 80 עבודות המייצגות 50 שנות יצירה המשלבות אמנות וצלילה. היא כוללת  אסופת עבודותיו מהשנים האחרונות לפרויקטים להצלת הכרישים מהכחדה ומאבק נגד זיהום הים וכן איורים, קריקטורות כרזות, לוגואים, ציורי דגים, ציורי אוניות טבועות, חולצות טי, קריקטורות וספרים . לתערוכה זו יצר במיוחד את "Apocalypsea".במקביל לפתיחת התערוכה יועלו העבודות האלו כקולקציה תחת השם : Apocalypsea אל אתרי ה- NFT.

גלריית החווה

כתובת: רח' הנחושת 1 פינת רח' המלאכה, א.ת חולון,

הכניסה לגלריה ללא תשלום

קרדיט איור:שלמה כהן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem