כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עיריית בת-ים מקבלת תעודת כניסה לתוכנית ההמראה של משרד הפנים

תוכנית המוענקת לרשויות שהצליחו לעשות מהפכה כלכלית

עיריית בת-ים מקבלת תעודת כניסה לתוכנית ההמראה של משרד הפנים -תוכנית המוענקת לרשויות שהצליחו לעשות מהפכה כלכלית

השבוע קיבלה העיר את ההכרה הרשמית מהמדינה על ההישג הענק שלה – צמצום הגרעון ויציאה מתוכנית ההבראה שנתיים לפני הזמן:

עיריית בת-ים עשתה מהפכה כלכלית בשלוש השנים האחרונות, ראש העיר יחד עם חברי הנהלת העיר, הצליחו לחסל את הגירעון העצום שנוצר בעבר, לבטל את האיחוד של בת-ים עם יפו, למלא מחדש את הקופה הציבורית – ובזכות זה גם להוביל מהפכות נוספות בפארקים, בגינות, בחינוך, בחוגים חינם לילדים, בהופעות תרבות מהשורה הראשונה, ואפילו בהורדה של הארנונה – אחרי שבמשך 20 שנה רק העלו אותה.

השבוע קיבלה העיר את ההכרה הרשמית מהמדינה על כל ההישגים הללו: שרת הפנים העניקה לה רשמית תעודת כניסה לתכנית ההמראה, שהיא תכנית המוענקת לרשויות שהצליחו לעשות מהפכה ונחשבות כעת לסיפור הצלחה כלכלי, וכך תקבל העיר כעת מיליוני שקלים נוספים מהממשלה לפיתוחה וקידומה.

ראש העיר, צביקה ברוט, אמר בטקס כי "בשלוש שנים האחרונות עשינו מהפכה כלכלית בבת-ים-הגירעון חוסל, ההכנסות של העיר גדלו, תוכנית ההבראה בוטלה ומקביל הופחתה הארנונה לתושבים ונכנס מיזם חוג חינם לכל ילד. ההישג הזה הוא לא רק של הנהלת העיר – הוא קודם כל של התושבים המדהימים שלנו, שבמשך 20 שנה נשאו בנטל ולא קיבלו תמורה הולמת. הבטחתי שם שאנחנו נמשיך לעבוד קשה כדי לשמור על ההישגים הללו, ושלעולם לא ניתן לאף אחד לשלוח שוב יד לקופה הציבורית, או להחזיר אותנו לאחור. תודה לשרת הפנים על האמון, ותודה לכם התושבים היקרים על התמיכה והשותפות. וברכות לבת-ים שלנו!".


קרדיט:עיריית בת ים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem