כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תביעת מיליונים: הרופא הבטיח הקטנת חזה עם צלקות קטנות ונסתרות, והותיר בצעירה הרזה צלקות ענק בולטות ומכוערות

צעירה כבת 25 מראשון לציון לא תיארה לעצמה כי הניתוח יסב לה נזקים גופניים ואסתטיים בלתי הפיכים

תביעת מיליונים: הרופא הבטיח הקטנת חזה עם צלקות קטנות ונסתרות, והותיר בצעירה הרזה צלקות ענק בולטות ומכוערות
צעירה כבת 25 מראשון לציון, שביקשה לעבור ניתוח להקטנת חזה, לא תיארה לעצמה כי הניתוח יסב לה נזקים גופניים ואסתטיים בלתי הפיכים ויפגע קשות בדימויה העצמי. כך נטען בתביעה לפיצויים אותה הגישה לאחרונה עו"ד מורן אברהמי יום טוב, בשם הצעירה, נגד הרופא המנתח. 
על פי התביעה, במארס בשנה שעברה הגיעו הצעירה ואמה למרפאתו של המנתח הפלסטי לפגישת ייעוץ טרם הניתוח, והדגישו בפניו עד כמה הן נרתעות מריבוי צלקות בולטות. 
לדברי עו"ד אברהמי יום טוב, המנתח הרגיע אותן, וציין בטופס הייעוץ כי בעצה אחת הוחלט על צלקת אורכית, דמוית סוכריה על מקל, ועל היתכנות לצלקת קטנה נוספת בצורת עוגן, שיוסתרו מתחת לחזייה.
כשלושה שבועות לאחר הניתוח, ערך המנתח ביקורת ראשונה, בעוד אזור הניתוח כוסה בתחבושות. הרופא לא בדק את הנעשה מתחת לחבישה, והצעירה לא יכולה הייתה להביע את התרשמותה מתוצאות הניתוח, אך חרף כך, כך נטען, ציין הרופא בטופס סיכום הביקור, כי הצעירה "מרוצה מאוד מהתוצאה". 
כחודש וחצי מאוחר יותר, בביקורת שנייה, שנערכה לאחר הסרת התחבושות, התלוננה הצעירה על פטמה שמאלית שקועה ועל צלקת ארוכה ואלכסונית, שגולשת באופן ניכר מקו החזייה, בניגוד גמור למה שסוכם.
לאור הממצאים, כך נטען, המליץ המנתח על שאיבת שומן מבתי השחי ועל ניתוח לתיקון הצלקת. על פי התביעה, הצעירה סירבה להצעת הרופא לניתוח לתיקון הצלקת האורכית, שכן חששה מצלקת מכוערת נוספת, אך הסכימה לניתוח לשאיבת השומן וסידור הפטמה השקועה, שבוצע בהמשך במרפאה ולא בחדר ניתוח סטרילי כמקובל. לדברי עו"ד אברהמי יום טוב הניתוח לא הועיל, ולא שיפר את חזותה האסתטית של הצעירה.
לכתב התביעה צורפה חוות דעת רפואית של כירורג פלסטי, שקבע, כי ההיתכנות של צלקת כה בולטת ומכוערת לא רק שלא נדונה בפגישת הייעוץ טרם הניתוח, אלא אף לא הייתה מתוכננת על ידי המנתח עצמו. "התובעת נותרה עם צלקות ארוכות מאוד, הרבה מתחת לקפל החזה, אשר לא עולות בקנה אחד עם תיאום הציפיות טרם הניתוח", קבע המומחה.
עוד קבע המומחה, כי ניתוח להעברת הצלקת למיקום חבוי, כפי שהציע הרופא המנתח, אינו בר ביצוע. "אין דרך טובה לתקן את הצלקות ולהעבירן אל מתחת לקפל. אצל אישה עם עודפי עור בבטן ניתן לבצע מתיחה כלפי מעלה של דופן הבטן, אך לא אצל אישה צעירה ורזה כמו אצל התובעת", קבע המומחה, והעריך את נכותה הצמיתה של הצעירה בשיעור של 20 אחוז.
לדברי עו"ד אברהמי יום טוב, מלבד הנזק הגופני הבלתי הפיך שנגרם לצעירה, היא סובלת גם מנזק נפשי משמעותי, המתבטא בסלידה ממראה גופה. למרות מבנה גופה הרזה, כך נטען, היא נמנעת מללבוש חולצת בטן או בגד ים שני חלקים, וזאת בשל הצלקת הבולטת מתחת לחזה.
תביעת הצעירה לפיצויים בגין נזקי גוף עקב רשלנות, נגד הרופא המנתח ונגד חברת הביטוח המבטחת אותו, הוגשה בימים אלה לבית משפט השלום בראשון לציון. הפיצוי הנדרש הועמד עד גבול סמכותו של בית המשפט (2.5 מיליון שקלים).
עו"ד ונוטריון מורן אברהמי יום טוב https://www.moranadv.com   מתמחה בתחומי נזקי הגוף ותביעות ביטוחי בריאות .

קרדיט צילום: גיל טרנוס

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem