כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

נעמן והום סטייל מבית אקסטרה ריטייל מגיעות לקניון עזריאלי חולון

בהקמה הושקעו סך כולל של כ-8 מיליון ש"ח

נעמן והום סטייל מבית אקסטרה ריטייל מגיעות לקניון עזריאלי חולון

החנויות החדשות מצטרפות ל-7 סניפים נוספים של מותגי הקבוצה שנפתחו במיקומים מרכזיים ואסטרטגיים בהשקעה כוללת של כ-8 מיליון ₪

בימים הקרובים תשיק אקסטרה ריטייל 2 חנויות נעמן נוספות – בקניון איילון ובקניון רמלוד; חנות ורדינון בביג יקנעם; חנות קונספט חדשה של רשת הלאנז'רי המובילה אפרודיטה בקניון איילון, בנוסף לחנות קונספט שכבר נפתחה בקניון ראשונים בראשון לציון; סניף חדש של מותג אופנת הפרימיום האמריקאי GANT וחנות נוספת של מותג הג'ינסים ההולנדי G-STAR

אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, ממשיכה בהשבחת מותגי הקבוצה והגברת פריסת החנויות הפיזיות ברחבי הארץ. בימים אלה פותחת אקסטרה ריטייל בקניון עזריאלי חולון סניף חדש של נעמן, הרשת המובילה בישראל לשיווק כלי בישול ואירוח, וחנות חדשה של הום סטייל, היבואנית והסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות.

החנויות החדשות בקניון עזראלי חולון מצטרפות ל-7 סניפים נוספים של הרשתות המובילות הפועלות במסגרת הקבוצה. כחלק מיישום אסטרטגיית הצמיחה המואצת של אקסטרה ריטייל משיקה נעמן עוד 2 חנויות חדשות – בקניון איילון ובקניון רמלוד; ברשתות אופנת הפרימיום ANTG ו-STAR-G נפתחו שני סניפים במתחם דן טאון החדש בפתח תקווה; רשת הלאנז'רי אפרודיטה משיקה חנות קונספט חדשה בקניון איילון, בנוסף לחנות שנפתחה באחרונה בקניון ראשונים בראשל"צ; וורדינון, המותג המוביל בתחום אופנת הבית, יפתח בקרוב חנות חדשה בביג יקנעם שתתן מענה מקצועי ומגוון לתושבי העיר והסביבה.


שטחן הכולל של כל החנויות החדשות עומד על מעל 1,000 מ"ר ובהקמתן הושקע סך כולל של כ-8 מיליון ש"ח.

קבוצת אקסטרה ריטייל הפכה בתוך כשנתיים לקבוצת קמעונאות מובילה בשוק הישראלי והיא מפעילה בתחום האופנה גם את רשת הלאנז'רי היוקרתית בוניטה דה מאס, ובתחום האירוח המוסדי – את אקיפ, החברה לציוד מלונאי בע"מ, שעוסקת בייבוא, שיווק, אספקה והתקנה של מכלול הציוד התפעולי לבתי מלון, אולמות אירועים ומסעדות, ואת סוהם – מותג מזרני פרימיום.

דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל, ציין: "בשנים האחרונות מיישמת הקבוצה, ובהצלחה רבה, אסטרטגיית צמיחה מואצת, גיוון והרחבת הפעילות הקמעונאית לתחומים רבים נוספים – הן בחנויות הפיזיות, הן ב-ecrecomm-E והן באמצעות מועדון הלקוחות BNV CLU שהקמנו וכולל כבר למעלה מרבע מיליון לקוחות. הודות לאיתנות הפיננסית של הקבוצה אנו ממשיכים לבחון כל העת פעילויות קמעונאיות נוספות".

אלון כרמלי, מנהל חטיבת נעמן, ורדינון ודיסני הום, ציין: "אנו רואים חשיבות רבה ומקפידים להשקיע בלימוד צרכי לקוחותינו. גם בעלי הקניונים ומרכזי המסחר זיהו את הביקושים ההולכים וגדלים למוצרי ההום סטיילינג של מותגי הקבוצה באזורים שונים ברחבי הארץ ופונים אלינו בהצעות לפתוח גם אצלם נקודות מכירה חדשות שיספקו מענה איכותי וזמין ללקוחות הסביבה. אנו שמחים על פתיחת החנויות בקניונים המובילים בישראל, ובמיוחד על הנגשת המוצרים המשובחים של המותגים שלנו ללקוחותינו בקניונים הקרובים לביתם".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem