כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

עדכון מיוחד משרפת הדירה ברחוב חיים צדוק בחולון

כוחות הרפואה מטפלים בפצועה קשה ועוד שניים קל

בהמשך לדיווח הראשוני אותו העלנו בשעה האחרונה אודות שרפה בדירה ברחוב חיים צדוק בחולון.

מדוברות מד"א נמסר שבשעה 17:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על שריפה בבבניין מגורים ברחוב דוד צדוק בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח 4 פצועים, בהם: אישה בת 76 במצב קשה עם כוויות ושאיפת עשן כשהיא מורדמת ומונשמת ואישה בת 43 במצב בינוני עם כוויות לבי"ח שיבא בתל השומר ו- 2 קל לבי"ח וולפסון. נדב

חובש רפואת חירום במד"א רונן אברהמי סיפר: "כשהגעתי לרחוב ראיתי את השריפה הפעילה מחלונות הבניין. יחד עם אנשים שהיו במקום חילצנו לרחבת הבניין אישה בת 76 כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מכוויות ושאיפת עשן. התחלתי מיד בטיפול רפואי שכלל חמצן על מנת לייצב את מצבה כשבמקביל הוציאו אלי פצועים נוספים, בהם אישה בת 43 במצב בינוני ו-2 גברים במצב קל. יחד עם צוותי מד"א שהגיעו בתוך דקות בודדות הענקנו טיפול רפואי לפצועים והם פונו לבית החולים בניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים להמשך טיפול כשהאישה המבוגרת מורדמת ומונשמת והנפגעים הנוספים בהכרה ומצבם מוגדר בינוני וקל."

מאיחוד והצלה נמסר:

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני לנפגעת באורח קשה, נפגעת באורח בינוני ושני גברים נוספים באורח קל באירוע שריפה בדירה ברחוב דוד צדוק בחולון.


חיים טפירו ויצחק מוגרבי חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "מדובר בשריפה בדירה, הנפגעים סבלו מכוויות ושאיפת עשן. כאמור מהזירה פונו נפגעת באורח קשה, נפגעת באורח בינוני ושני גברים באורח קל."

קרדיט:חיים טפירו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem