כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מבצע "עלות השחר" – צה״ל תוקף כעת בעזה

הוגדר מצב מיוחד בעורף, מסתמן: ירי רקטי-פרוט הנחיות המעודכנות של פיקוד העורף

מבצע "עלות השחר" – צה״ל תוקף כעת בעזה-הוגדר מצב מיוחד בעורף, מסתמן: ירי רקטי.

דובר צה"ל מתיר כעת לפרסם את שם המבצע: "עלות השחר" כנגד יעדי טרור בארגון הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני. חוסל ראש הזרוע הצבאית תייסיר אל-ג'עברי מחליפו של בהא אבו אל עטא.

ככל שידוע, צה"ל תוקף כעת בעזה, הוגדר מצב מיוחד בעורף, בוצעה תקיפה לעבר עמדת תצפית של הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה – סיכול ממוקד. ‏כאמור, חוסל ראש הזרוע הצבאית תייסיר אל-ג'עברי מחליפו של בהא אבו אל עטא. ההנחייה לתושבי עוטף עזה: להישאר בקירבת מרחבים מוגנים  אך לא רק שם!! ‏מפקדים בסדיר ובמילואים בפיקוד העורף קיבלו הודעה להגיע לבסיסים. העלאת כוננות גם בתל אביב ובאזור השפלה/מרכז – חשש לירי רקטות מאסיבי.. בשעות הקרובות בעקבות חיוסלו של בכיר בג'יהאד האיסלמי.

ראש הממשלה יאיר לפיד קיים הבוקר (שישי) הערכת מצב ביטחונית בנוגע למצב בעוטף עזה. בדיון השתתפו ראש הממשלה החליפי, שר הביטחון, הרמטכ"ל, ר' המל"ל, ר' השב"כ, המזכיר הצבאי של רה"מ ובכירים נוספים. ראש הממשלה לפיד אמר בתום הדיון: "תושבי העוטף, ביטחונם ואיכות חייהם בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו פועלים להחזיר אותם לשגרת חייהם במהירות האפשרית. זו האחריות שלנו". במהלך סוף השבוע תתקיימנה הערכות מצב ביטחוניות נוספות על פי הצורך.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem