כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המיזם החברתי "רחובות מוזיקליים"מגיע לראשון לציון

תכירו את יוזם הפרוייקט רוני גבריאל שדה

לראשונה בעיר ראשון לציון המיזם החברתי "רחובות מוזיקליים", המעניק במה לאמנים צעירים ומעודד הופעות בשכונות פריפריה יחל בעיר
המיזם החברתי "רחובות מוזיקליים", המעניק במה לאמנים צעירים ומעודד הופעות בשכונות פריפריה יחל בעיר

המיזם החברתי "רחובות מוזיקליים", המעניק במה לאמנים צעירים בראשית הדרך ומעודד קיום הופעות בשכונות פריפריה, ישיק את פעילותו לראשונה בשכונת רמת אליהו שבעיר ראשון לציון.

כך החל מאמצע אוגוסט ועד לחודשי הסתיו, יתקיימו בימי חמישי בין השעות 17:30-19:00 הופעות של מוזיקאים צעירים מתחילים במרחב הציבורי המרכזי של שכונת רמת אליהו לרווחת התושבים. המיזם החדשני אף זכה לתמיכה של עמותת אחריי, השתתף בתכנית אחריי ליזמות שלה ודורג במקום הראשון מבין המיזמים החברתיים שהוצגו במפגש הסיום. יצוין כי המיזם מתקיים בשיתוף פעולה עם מיוזיק ראשון, קבוצת המוזיקאים הצעירים של אגף נוער וצעירים בעיריית ראשון לציון.

מאחורי הפרויקט עומד סיפורו האישי והמרגש של היזם החברתי, רוני גבריאל שדה. כשהיה רוני בכיתה א', אחת הילדות בכיתתו עברה עם המשפחה לגור באוהל בשכונת ג'סי כהן בחולון בעקבות בעיות כלכליות. לאחר ביקור קצר בשכונה וחשיפה למצבה התבשל אצלו הרעיון לאורך שנים ליזום מהלכים על מנת לקדם שכונות מסוג זה, ליצור לתושבים תחושה של שוויון גם בתחומי תרבות הפנאי וכן לשלב אלמנטים של תרבות "על הדרך" בשגרת חייהם של תושבי השכונה.

יזם רחובות מוזיקליים, רוני גבריאל שדה:
"בעקבות החוויה האישית, במשך למעלה משני עשורים בער בי הרצון לעשות משהו שיחזק את חוויית השהייה בשכונות פריפריה ברחבי הארץ וכעת יש לי את הזכות להוביל את הפרויקט בעיר בה גדלתי, עם שותפי לדרך וסגן ראש העיר, איתי מתיתיהו ועם נבחרת של אמנים מקומיים ומבטיחים. אני מודה על הזכות ועל האנשים הנפלאים שעזרו לי בדרך. תודה מיוחדת לאלי מועלם, רכז המוזיקה העירוני של ראשון לציון על הסיוע בהובלת הפרויקט".


איתי מתיתיהו – סגן ראש העירייה, מחזיק תיק נוער וצעירים:
"מברך על שיתוף הפעולה ורואה בו פוטנציאל גדול לשינוי חברתי. בנוסף למיזם של הופעות במדרחוב בהתנדבות הפועל כבר שנתיים בהצלחה, המיזם החשוב יאפשר לתושבי העיר, שהינם מוזיקאים צעירים להיחשף לקהלים חדשים ולקבל בתמורה תשלום בחסות עמותת אחריי. יש לנו קהילת מוזיקאים צעירים מדהימה בעיר בהובלתו של אלי מועלם, רכז המוזיקה העירוני לנוער ולצעירים. השנה אף תקצבנו אותה וציידנו אותה בכלים חדשים. אני שמח שביכולתנו להנגיש תרבות מוסיקה ומופעי רחוב דווקא בשכונות שאינן במרכז העיר. תודה גדולה והרבה הצלחה לרוני גבריאל שדה, אני מזמין אתכם התושבים להגיע אלינו עם היוזמות והרעיונות שלכם לפרויקטים לטובת התושבים, אנחנו כבר נמצא את הדרך ליישם אותם."

צילום ניר גליף,

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem