כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הותרה לפרסום פרשת התעללות חמורה בחולון

כתב האישום הוגש נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו

הותרה לפרסום פרשת התעללות חמורה בחולון-כתב האישום הוגש נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו

יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה היום כתב אישום חמור נגד גבר מחולון לאחר שבמשך שנים היכה, איים ופצע את בת זוגתו ובאחת ההזדמנויות, חתך את כף ידה בסכין והיא נזקקה לניתוח והכל בנוכחות בתם בת ה-4. "רוצה לראות איך את לא חוזרת הביתה היום", "אני ארצח אותך, אני הורג אותך ומתאבד, אני אהרוג אותי ואותך".

המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת מספר תלונות בגין מספר אירועי איומים, השפלות ואלימות קשים שחוותה אישה מצד בן זוגה. מסכת ההתעללות במתלוננת נמשכה כ-3 שנים וכללה איומים על חייה, תקיפות וגרימת חבלות.

באחת ההזדמנויות, החשוד תקף את המתלוננת בעוד בתם המשותפת בת ה-4 נוכחת וחתך את כף ידה של המתלוננת מספר פעמים בסכין תוך שהוא גורם לה לחבלות קשות מאוד שהצריכו תפרים וניתוח. באותו אירוע, החשוד איים על המתלוננת, כי אם תספר כי פצע אותה בסכין, הוא ירצח אותה.

החשוד (23 חולון) נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום בת"א והיום, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה נגדו כתב אישום חמור, המכיל 8 אישומים בגין עבירות של פציעה כשהעבריין מזויין, תקיפה חבלנית של בת זוג ואיומים. יחד עם כתב האישום הוגש נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem