כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צפו בסרטון המזעזע בו עובד בניין בדואי קורע את דגל ישראל לגזרים באתר הבניה

לאחר שפרס אותו על הקרקע החל לקרוע אותו כדי להשתמש בו כסמרטוט.

בהמשך לדיוו שלנו אמש(שלישי) בדבר חשד לפשע לאומני בראשון לציון..

המשטרה עצרה לחקירה בראשון לציון עובד בניין בדואי בחשד להשחתה וביזוי דגל מדינת ישראל, כאשר קרע אותו לגזרים וקשּר באמצעותם ברזלים וצינורות באתר הבניה.

כעת העדות מהשטח

״אני מזועזע איך הפועל באתר הבניה לקח את דגל ישראל וקרע אותו מול עיני והפך אותו לסמרטוט לנקות את צינורות השמן של הטרקטור שלו באתר הבניה.

קראתי לו להפסיק אבל הוא המשיך צפצף על סמל המדינה שלנו הוא המשיך לפעול בבריונות גם כשהגיע השוטרים שהזעקנו לשטח הוא תקף את השוטרים בהפגנתיות״ כך סיפר אורן לוי פקח הסיירת הירוקה של החברה העירונית לביטחון ראשון לציון.


בהמשך למעצר תושב הבזורה הבדואית בדרום שהשחית היום את דגל ישראל באתר בניה בראשון לציון פקחי הסיירת הירוקה של החברה העירונית לביטחון ראשון לציון רותם יחזקל ואורן לוי היו בפעילות שגרתית באתרי הבניה בשכונת נוריות כאשר הם הבחינו כיצד אחד העובדים מסיר את דגל ישראל שהתנופף באתר ולאחר שפרס אותו על הקרקע החל לקרוע אותו כדי להשתמש בו כסמרטוט.

״ קראנו לו לחדול אבל הוא המשיך לבזות את הדגל מולנו.

הוא פשוט קרע את הדגל ולא הסכים לחדול״ סיפרו הפקחים שמיהרו לפעול כדי להציל את דגל המדינה ואף עיקבו לחקירה את החשוד.

קרדיט החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי ראשון לציון,משטרת ישראל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem