כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קבוצת אלמוג מדווחת על אכלוס פרויקט "אלמוג מרום ראשון"

החברה קיבלה טופס 4 לפרויקט ומסירת המפתחות לדיירים החלה

קבוצת אלמוג מדווחת על אכלוס פרויקט "אלמוג מרום ראשון"

החברה קיבלה טופס 4 לפרויקט ומסירת המפתחות לדיירים החלה

קבוצת אלמוג מאכלסת את פרויקט "מרום ראשון" ברחוב הנירים. החברה הודיעה כי קיבלה טופס 4 לפרויקט וכי מסירת הדירות לרוכשים החלה ותתבצע בשבועות הקרובים. מדובר בפרויקט של בניין אחד הכולל 25 דירות ב-7 קומות, הנבנה על קרקע פרטית.

שיווק הפרויקט הסתיים זה מכבר, ומחירי הדירות בפרויקט התייקרו במהלך תקופת השיווק בשיעור גבוה יותר בהשוואה לעליות בשאר הארץ. מחירים לדוגמה בפרויקט: דירת מיני פנטהאוז בשטח של כ-160 מ"ר בנוי ומרפסת של כ-50 מ"ר, נמכרה עם תחילת שיווק הפרויקט ב-3.75 מיליון שקל. מחיר דירת 5 חדרים  בקומה רביעית בשטח של כ-124 מ"ר בנוי וכ-20 מ"ר מרפסת, עמד על 2.9 מיליון שקל בסוף 2021.

מרום ראשון היא שכונה חדשה ומבוקשת במזרח העיר, בעיקר בקרב משפחות צעירות ומשפרי דיור. היא משופעת שטחים ירוקים, קרובה לצירי תנועה מרכזיים וליציאה מהירה לכיוון המרכז. פרויקט מרום ראשון נבנה במגרש האחרון בשכונה ומשלים את בנייתה. עבור קבוצת אלמוג מדובר בפרויקט שישי בשכונה, לאחר חמישה בניינים שבנתה בה הקבוצה בשנים 2010-2013.


לדברי רקפת להב, סמנכ"לית השיווק בקבוצת אלמוג, "אנו מברכים את הדיירים החדשים בכניסתם לדירה החדשה. הקבוצה עשתה את כל המאמצים על מנת שיוכלו ליהנות מחוויית מגורים מתקדמת ואיכותית לשנים רבות, כפי שאנו עושים בכל הפרויקטים שלנו. ראשון לציון היא עיר מבוקשת במרכז ואנו שמחים לחזור ולבנות בה, הדבר עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה של החברה, לבנות פרויקטים של בנייה חדשה לצד פרויקטים בהתחדשות עירונית באזורי הביקוש. לחברה כיום שורה של פרויקטים בשלבים שונים של בנייה ותכנון, חלקם מיועדים לשיווק וחלקם להשכרה ארוכת טווח".

קרדיט:לביא צילומי אויר

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem