כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לרגל אירועי חגיגות 140 לראשון לציון: חסימת רחובות באזור גן המושבה

פרוט כל הסדרי התנועה היום ומחר

לרגל אירועי חגיגות 140 לראשון לציון: חסימת רחובות באזור גן המושבה

המופע המרכזי שייפתח את חגיגות ה-140 לראשון לציון ייערך היום (רביעי) ובחמישי בגן המושבה. לאור החגיגות, צפויים באזור חסימת רחובות ושינויים בהסדרי התנועה על מנת להבטיח את שלום ציבור החוגגים

ראשון לציון חוגגת 140. האירוע המרכזי שייפתח את החגיגות ייערך היום (רביעי) ובחמישי בשני מופעים, וזאת על מנת לאפשר לכמה שיותר תושבים להגיע. לרגל החגיגות, יהיו חסימת רחובות ושינויים בהסדרי התנועה באזור גן המושבה בכדי להבטיח את שלום הציבור.

היום (רביעי) ובחמישי החל מהשעה 17:00 ועד ההשעה 01:00 ייסגר רחוב הרצל בקטע שבין רחוב הכרמל לרחוב רוטשילד. התנועה בהרצל מדרום לצפון תופנה ימינה לרחוב הכרמל.
התנועה מצפון לדרום ברחוב הרצל תיחסם מפינת עין הקורא והתנועה תופנה לכיוון רחוב ביאליק.
רחוב רוטשילד ייסגר מרחוב ז'בוטינסקי מכיוון מערב למזרח. לא תתאפשר פנייה ימינה או שמאלה מז'בוטינסקי לרוטשילד. כמו כן, לא תתאפשר פנייה שמאלה למזרח מרחוב ביאליק לרוטשילד, והתנועה תופנה ימינה בלבד לכיוון מערב.

ברחובות אלה לא תתאפשר חנייה. כלי רכב החונים ברחובות אלה ייגררו לחניון גן נחום.


לפי הנחיית המשטרה, הציבור מתבקש להגיע לאירועים ללא נשק. בנוסף, לא תתאפשר הכנסת בקבוקי זכוכית, אלכוהול, אופנים חשמליים ובעלי חיים למעט כלבי נחייה.

כל הכרטיסים לשני האירועים אזלו. בין האומנים שיופיעו – משה פרץ, רוני דואני, שי גבסו, תום יער ועוד.

קרדיט:עיריית ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem