כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בדיקת דם פשוטה שהסתיימה באשפוז והצלת חיים

ההתעקשות של אנה שניידרמן הצילה את חייה של ב.ל
בדיקת דם פשוטה שהסתיימה באשפוז והצלת חיים
ב.ל מבת ים לא האמינה שמפגש במעבדה ללקיחת דמים במרכז הרפואי קדושי קהיר של מכבי שירותי בריאות בבת ים יסתיים באשפוז דחוף ובהצלת חיים. לפעמים כל מה שצריך זה להקשיב לגוף שלנו וכמובן גם לצוות הרפואי
 
ב.ל מבת ים הגיעה למעבדה ללקיחת דמים במרכז הרפואי קדושי קהיר של מכבי שירותי בריאות בבת ים על מנת לבצע בדיקת דם שגרתית.
כחלק מנהלי העבודה והדגש ששמים במכבי על קידום בריאות החברים, פתחה בלה אהרונוב עובדת המעבדה את כרטיסה האישי של המטופלת וראתה שכבר מזמן היא לא ביצעה בדיקה ללחץ דם והפנתה אותה למשרד האחיות.
אנה שניידרמן מנהלת הסיעוד במרכז הרפואי בדקה לחץ דם ודופק של המטופלת שכנעה את המטופלת לבצע גם בדיקת אק"ג ומיד לאחר שקיבלה פיענוח און ליין מקרדיולוג, שוחחה עם רופא משפחה של המטופלת בטלפון ויחד החליטו להפנות אותה למיון.
המטופלת סירבה להתפנות בטענה שהיא עסוקה מאד ושמצבה לא באמת מצריך ביקור בבית החולים, אולם שניידרמן לא ויתרה, המשיכה להסביר ולהתעקש ולבסוף המטופלת הסכימה.
לאחר כשבוע הגיעה שוב המטופלת למרפאה, חיבקה את שנידרמן בהתרגשות, הודתה לה וסיפרה כי היא אכן אושפזה למשך שלושה ימים עם רמת סוכר גבוהה מאד בדם חריגה בהרבה מהנורמה ועם פעילות חרגה בבלוטת התריס. המטופלת הוסיפה כי ההתעקשות של שניידרמן הצילה את חייה.
ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה אמר כי, "כארגון בריאות מוביל המחויבות שלנו היא לפעול לקידום בריאות חברינו בזמן שיגרה וחירום. המקצועיות והאכפתיות של עובדת המעבדה והאחות הצילו את חיי המטופלת, שמצבה יכול היה להסתבך בלי טיפול נאות ואני גאה על כך מאד. בריאות החברים שלנו ושיפור איכות חייהם הם חלק בלתי נפרד מה-  D.N.Aשלנו ונמשיך לפעול כך גם בעתיד".
שרית אדטו מנהלת המרכז הרפואי קדושי קהיר אמרה כי, "הצוותים שלנו בבת ים עובדים עם הלב והנשמה ורואים לנגד עיניהם את בריאות החברים. אני קוראת לחברים להגיע למרכזים הרפואיים שלנו על מנת להיבדק בבדיקות השיגרתיות ולשמור על בריאותם"

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem