כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

דיווח ראשוני-רכב דרס הולך רגל ברחוב ההסתדרות בחולון

הפצוע במצב קשה, עם חבלת ראש, מורדם ומונשם-צפו בסרטון ותמונות מזירת התאונה

בשעה 20:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על הולך רגל שנפגע מרכב, ברחוב ההסתדרות בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שיבא בתל השומר, גבר כבן 40 במצב קשה, עם חבלת ראש, מורדם ומונשם.

חובש בכיר על אופנוע מד"א, נתן רוס ופאראמדיק מד"א דניאל ברוצקי, סיפרו:

"ראינו במרכז הכביש רכב עם שימשה מנופצת ולפני הרכב שכב גבר כבן 40 בהרכה מעורפלת, הוא סבל מחבלת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה. נהג הרכב גבר בשנות השישים לא נזקק לטיפול."

חן בדור חובש מיחדת האופנועים איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "מדובר בהולך רגל (כבן 40) שנפגע מרכב. הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה לאחר שנחבל בראשו ובגפיו".

יוסף קאזיס חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים שיבא בתל השומר כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה וללא הכרה".


צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem