כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חברת המיקרו מוביליטי הגדולה בעולם ממשיכה להרחיב את שירות הקורקנטים שלה בגוש דן

הושלמה פריסת הקורקינטים השיתופיים של TIER בחולון ובת ים

חברת המיקרו מוביליטי הגדולה בעולם ממשיכה להרחיב את שירות הקורקנטים שלה בגוש דן:

הושלמה פריסת הקורקינטים השיתופיים של TIER בחולון ובת ים

TIER, חברת המיקרו-מוביליטי הגדולה בעולם המפעילה מעל 300,000 קורקינטים, אופניים וקטנועים חשמליים שיתופיים משיקה את שירותיה בחולון ובת ים

TIER מציעה את הקורקינטים השיתופיים הבטוחים בעולם, שכוללים תא קסדה סגור, נורות חיווי, בולמי זעזועים מתקדמים, בלמים משולשים ומחזיק טלפון בעל פונקציית טעינה

TIER, ספקית המיקרו-מוביליטי המובילה בעולם שמשימתה המוצהרת היא To Change Mobility for Good, פורסת השבוע 500 קורקינטים שיתופיים בחולון ובת ים. החברה, שמציעה למשתמשי המיקרו-מוביליטי הישראלים את הקורקינטים החשמליים השיתופיים הבטוחים בעולם, השלימה לפני כחודשיים את הפריסה בערים תל אביב, רמת גן וגבעתיים, והחודש תחל לפעול גם בערים חולון ובת ים. בהמשך, צפוייה החברה להתרחב לערים נוספות. בתוך כך, מציעה החברה למשתמשיה מבצע אטרקטיבי ותוכנית תמחור תחרותית ביחס למתחרות.


במסגרת מודל התמחור האטרקטיבי של TIER, החברה מציעה תעריפים נמוכים: פתיחת הקורקינט תעלה רק 2 ש"ח, וכל דקת שימוש נוספת תעלה 0.8 ש"ח. כך, נסיעה של 12 דקות על קורקינטים חשמליים TIER (זמן הרכיבה הממוצע על קורקינטים חשמליים שיתופיים בתל אביב) תעלה 11.6 ש"ח, בניגוד לתעריפיהן של המתחרות העומדים על: 12, 14, 14.24 ו-15.8 ש"ח. TIER מציעה גם אפשרות לרכוש פתיחת נעילה חודשית וללא הגבלה ב-19 ש"ח וכן, אפשרות לרכישת כרטיס חופשי-יומי של 40 ש"ח הכולל 150 דקות נסיעה ופתיחת נעילה ללא הגבלה – המעניקים לרוכבים תמורה רבה יותר לכסף.

סקר שנערך לאחרונה על ידי TIER מגלה כי בעת הנוכחית ישנה פתיחות רבה למותגי קורקינטים חדשים בשל חוסר נאמנות למותג ספציפי – 55% ממשתמשי הקורקינטים המשותפים השתמשו בשני מותגים ו-33% השתמשו בכל 3 המותגים לפי מידת זמינותם. לפיכך, החברה מצפה להיענות גבוהה מהציבור בישראל להתנסות במוצר החדש והמשתלם שהיא מציעה. עוד מלמד הסקר כי 24% מתושבי גוש דן כבר השתמשו בקורקינטים חשמליים שיתופיים, כאשר 25% מהם החליפו את המכונית בצורת התחבורה הזו. ככל שעומסי התנועה בישראל ממשיכים להחמיר, TIER צופה כי שוק המיקרו-מוביליטי ימשיך לגדול, מכיוון שהוא מספק את פתרון "המייל האחרון" לתחבורה ציבורית.

כלי הרכב של TIER מגיעים עם מאפייני בטיחות מובילים בשוק, אשר ממזערים את הסיכונים לרוכבים ולציבור הולכי הרגל כאחד. הקורקינטים כוללים נורות חיווי, בולמי זעזועים, גלגל קדמי גדול, מחזיק טלפון לניווט קל, בלמים משולשים ורגליות כפולות להעמדה יציבה של הקורקינט. אלה, הופכים את הקורקינטים של TIER למובילים בענף בכל הנוגע למבחני מרחק עצירה ומבחני יציבות ברוח.

לכלים של TIER יש מאפיין ייחודי נוסף והוא מתקן לאחסון קסדה עם קסדה מתקפלת – קופסה שחורה המחוברת לכידון שנפתחת ישירות דרך אפליקציית TIER.

TIER, בהתאם למוטו שמלווה אותה – Change Mobility for Good, נוקטת בצעדים משמעותיים כדי להתנהל באופן בר קיימא. ראשית, מוצריה מעודדים מעבר מכלי רכב פרטיים מזהמים. שנית, החברה הייתה למפעילת המיקרו-מוביליטי הראשונה שהינה "נייטרלית אקלימית", כלומר פועלת להפחתת פליטות מזהמות, וכן רוכשת זיכוי פחמן כדי לקזז את כל פליטת גזי החממה שהיא אחראית להם. יתרה מזאת, מנכ"ל ומייסד החברה תורם את כל רווחיו למטרות קיימות.

בתוך כך, הקורקינטים החשמליים של TIER מצוידים במערכת של סוללות מתחלפות, הנטענות ברחבי העולם הודות לצי אופניים וטנדרים חשמליים, מה שמעביר את התיקונים והתחזוקה הכבדים ביותר למחסן. כך אין צורך לשנע קטנועים מדי לילה לצורך טעינה, מה שחוסך 40% בפליטת CO2 בהשוואה לדגמים ללא סוללות מתחלפות. המודל התפעולי המהפכני הזה תרם באופן מהותי לכך ש-TIER הפכה לחברה ניטרלית ב-100% אקלים מאז 2020.

TIER נוסדה בשנת 2018, ובעקבות הרכישות האחרונות של שחקן האופניים הגדול באירופה Nextbike ומפעילת המיקרו-ניידות Spin, היא משרתת כעת יותר מ-530 ערים ב-32 מדינות. המספרים הללו הופכים את TIER למפעילת המיקרו-מוביליטי הגדולה בעולם. החברה גייסה עד היום כ-660 מיליון דולר ושוויה מוערך ביותר מ-2 מיליארד דולר.

עם צי של יותר מ-300,000 כלי רכב חשמליים – קורקינטים, אופניים וקטנועים – TIER היא ספקית המיקרו-ניידות הראשונה שמציעה למשתמשיה שלושה סוגים שונים של כלי רכב באפליקציה אחת. בשלב הראשון TIER מציעה לישראל את הקורקינטים החשמליים החדשניים שלה, ובהמשך צפויה להציע גם את האופניים החשמליים והקטנועים שלה.

רודי דניאל, מנכ"ל TIER ישראל: "אנו נרגשים להשיק את הפעילות שלנו בחולון ובת ים. ההשקעה האדירה שקודמה בשנים האחרונות בערים בישראל, באמצעות פיתוח שבילים מותאמים, ממחישה את הצורך והביקוש הרב לצורות תחבורה זעירה ושיתופית בטוחות ונוחות. סוג זה של תחבורה משפר את הניידות בערים עבור כלל האוכלוסייה, רוכבים ולא רוכבים כאחד. זמינות של תחבורה באמצעות כלים שיתופיים מהווה ערך מוסף בכל עיר, ומפרה את החיים בערים, ועל כן אנו מצפים לראות את המשך הרחבת פעילותה של TIER גם לערים נוספות. בדומה לפעילותינו בעולם, גם בישראל – ערכי הבטיחות והקיימות שמתבטאים באופנים שונים בכלים השיתופיים שלנו, נמצאים בראש סדרי העדיפויות. אנו מציעים למשתמשים את הקורקינטים המשותפים הבטוחים והמתקדמים בעולם, במחיר סביר ואטרקטיבי במיוחד".

אודות TIER

TIER Mobility היא ספקית כלי התחבורה השיתופיים המובילה בעולם, שמשימתה המוצהרת היא Change Mobility for Good. על ידי מתן שירות של מגוון כלי רכב חשמליים שיתופיים – קורקינטים, אופניים וקטנועים – TIER מסייעת לערים להפחית את התלות שלהן במכוניות פרטיות, ובכך להפחית את הגודש בכבישים ואת זיהום האוויר. TIER נוסדה ב-2018 על ידי לורנס לושנר, מתיאס לאוג וג'וליאן בלסין, והמטה שלה יושב בברלין. בעקבות האחרונות האחרונות של nextbike and Spin, שירותיה של TIER זמינים קיום ב-540 ערים ב-33 מדינות ברחבי העולם.

קרדיט צלם: אורי טאוב

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem