כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

רשת לנדוור במהפך קולינרי

טור הקולינריה מאת רואי פרסול

רשת לנדוור במהפך קולינרי

אני מת על המבורגר. שיהיה שמן, מושחת, נוטף. כי אם כבר אוכלים ג'אנק, אז ליהנות בלי חשבון. ועד היום היה לי חשוב לאכול את הבורגר שלי באחת ההמבורגריות הידועות. ככה ידעתי שלא אתאכזב. כשחבר אמר לי "אתה בא לאכול המבורגר בלנדוור"? חשבתי שהוא צוחק עלי. לנדוור?! מקסימום קפה ועוגת גבינה, מה המבורגר עכשיו? "אתה כתב הקולינריה", אמר לי וצחק, "אבל היום אני אלמד אותך משהו. בוא נזוז".

אז קפצנו ללנדוור, ומלצרית מקסימה במיוחד סיפרה לנו שהרשת עברה לאחרונה מהפך קולינרי של ממש, והוציאה תפריט המבורגרים חדש שבנתה השפית יהלומה לוי, הכולל 3 המבורגרים חדשים עם תוספות מיוחדות.

ההמבורגרים החדשים יוגשו בכ-50 סניפים (הסניפים הלא כשרים) ברשת. הם משלבים חומרי גלם איכותיים, מקציצה 100% בקר טרי, לחמניית הבריוש שנאפית במאפיית לנדוור ועד לתוספות הייחודיות.

לנדוור מעוניינת לעבור מבית קפה לביסטרו, ועל כן מנות חדשות רבות נכנסות בימים אלו לתפריט.


הזמנו המבורגר ברביקיו עם אונטריב מפורק: מקבלים לחמניית המבורגר, ספייסי מיונז, חסה לליק, עגבנייה פרוסה, 250 גר' המבורגר, 50 גר' אונטריב מפורק (עם רוטב ברביקיו), שאלוט מוחמץ וחלפיניו (מוגש עם צ'יפס), והמבורגר קורנדביף עם בצל מטוגן וביצת עין – לחמניית המבורגר, ספייס מיונז, חסה לליק, המבורגר 250 גר', 40 גר' בצל מקורמל, פרוסת קורנביף קריספי, ביצת עין ומלח ים (מוגש עם צ'יפס).

חתכנו אותם לחצי כדי לטעום את שניהם, ומה אני אגיד לכם? אחלה ביס! אם לא הייתי יודע איפה אני, לא הייתי מאמין שאמצע מנה כזאת בלנדוור. כל כך נהנינו שהאחמ"ש קלט אותנו ובא לספר שבפיתוח והרכבת המנות הושם דגש מיוחד על איזון של בשר, רטבים ארטיזניאליים ותוספות קלאסיות איכותיות, לצד הלחמים מהבייקרי של רשת לנדוור. הבשר עשוי מנתחים מיושנים של בשר בקר מקומי איכותי, לחמניות ההמבורגר נאפות במאפיית לנדוור במיוחד לטובת ההמבורגרים החדשים.

בתפקידה כמנהלת הקולינרית הראשית, יהלומה לוי מתווה את האסטרטגיה הקולינרית של 'לנדוור', לאחר יצירת תפריט ההמבורגרים החדשים, היא מספרת: "המבורגר זה לא עוד מנה אלא חוויה שלמה, סיפור של תשוקה. חיפשתי במשך הרבה מאוד זמן את ההמבורגר המושלם. תהליך חיפוש ארוך, ספקים רבים וגרסאות שונות עד שהגעתי להמבורגר מעולה כזה שיעמוד בשורה אחת עם ההמבורגרים הטובים בארץ. הקציצה שלנו עשוייה מ- 100% בשר בקר טרי ללא תוספים, שמיושן בתנאים מבוקרים על מנת להעמיק את הטעמים שלו. הטעם שלו נקי. כמו סטייק שקצצו בסכין. בחרתי להגיש קציצה גדולה, רבע ק"ג. הרבה מעבר למה שנהוג להגיש היום כדי ליצר חווית ערך כפולה ללקוח, גם טעם וגם גודל משביע מאד. מהמוצר הקלאסי יצרתי 3 מנות שונות המשלבות תוספות אהובות, טעמים משתלבים ומרקמים שונים (המבורגר עסיסי וגם סליידרים). המגוון הזה מאפשר לכל אחד למצוא את הטעם שהוא אוהב."

קרדיט צילום: נועם פירסמן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem