כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

טור אישי מאת אלרון פנחס לזכרה של שני מגריסו תושבת חולון שהלכה אמש לעולמה והיא רק בת 36

יהי זכרה ברוך

טור אישי מאת אלרון פנחס לזכרה של שני מגריסו תושבת חולון שהלכה לעולמה והיא רק בת 36

אי שם במרץ 2013 פנה אלי חברי עמיחי פינק וביקש שאצטרף לפגישה שמטרתה למצוא בי״ס שיהיה מוכן לקיים פעילות לגיוס כספים למען בחורה צעירה, חולת סרטן נדיר. היינו חברים בהנהגת ההורים העירוני. עמיחי היה יו״ר החינוך המיוחד ואני יו״ר הנהגת הורי בי״ס רביבים.

אני זוכר שהגעתי לפגישה והיו שם מס׳ אנשים שלא הכרתי. הייתה שם בחורה שהתחילה להניע את העניינים, נעשה ככה ונעשה ככה ונביא מפעילים מפה ואני מכירה את ההוא, ונמכור אוכל ונעשה עמדת איפור וצמות וכו׳. מה שלא הבנתי שהבחורה שמפעילה את הענינים היא שני בעצמה! בדמיוני ראיתי בחורה שוכבת על מיטה מחוברת לאינפוזיות ולא זזה. נדהמתי מאיך שהבחורה נלחמת על החיים שלה. בסופו של הערב החלטתי לרתום את בית הספר לטובת ההפנינג, ג׳וסלין המנהלת אישרה את השימוש בביה״ס, ההורים המדהימים של רביבים שיתפו פעולה הכינו פריטי מזון למכירה וגם המורים הצטרפו. ב 31 במרץ אירוע ההפנינג יצא לדרך. הפעלות לילדים, דוכני מזון איפור ויצירה שהכינו ההורים ומתנדבים.

לשני היה גידול בכבד בגודל 14 ס״מ !לאחר שהוציאו לה חצי כבד וחשבו שהכל מאחור גילו לה גרורות שהתפזרו באיזורים שונים בגופה. לשם כך היא הייתה זקוקה לתרופה ניסיונית שעלותה 24 אלף שקל בחודש. בזכות הורי רביבים ומתנדבים גייסנו את המנה הראשונה. אח״כ גייסנו כסף נוסף ע״י מופע סטנדאפ של אומנים מוכרים שהופיעו בחינם ובהמשך דרך ארגון חברים לחיים.

הסרטן אכל את שני מבפנים, היא עברה ניתוחים נוספים, תרופות אישפוזים, אך כלפי חוץ היא תמיד נראתה ככל האדם, שורדת שלא נותנת לשום כאב להוריד אותה.


אני זוכר שהקמנו דף פייסבוק ״מצילים את שני״ והתלבטנו מה לכתוב, היה קשה לה עם החשיפה אך היא הייתה מוכנה לעשות הכל למען הישרדותה.

אז התחלנו לכתוב כך:

״קוראים לי שני,

ולהיות במרכז העניינים, זה ממש לא אני.

כלפי חוץ, אני כמו כל בחורה,

שמחה ומאושרת,

אלא שמבפנים, אני קצת אחרת.

אז גילו לי סרטן בכבד.

אלא מה התברר,

שאני היחידה בעולם עם סרטן שכזה!

היה לי גידול ענק בגודל 14 ס״מ !

הוא הוסר ועכשיו נתגלה שהוא כבר לא לבד.

מכיוון שהסרטן שלי כזה נדיר

בסל הבריאות אין תרופה שאותו תסיר.

…אם תוכלו תחזיקו לי אצבעות

שהתרופה אכן תעזור

ותביא לי מזור 🙏🏻 ״

בהמשך שני אף התחתנה עם דנה, הן הביאו שני ילדים רז וברק.

עם הזמן ידענו שהיא תתקשה ללכת לעבוד והתחלנו להקים לה אתר אינטרנט חנות מתנות | Raz Dreams | שעלה לפני מס׳ חודשים לאוויר.

בחודשים האחרונים החלה התדרדרות במצבה, עד שהיום הסרטן הכריע אותה והיא רק בת 36. עד יומה האחרון הייתה צלולה וחילקה הוראות לכל הסובבים אותה בדיוק כמו ביום הראשון בו הכרתי אותה.

יהיה זכרה ברוך

קרדיט:מתוך דף הפייסבוק של שני מגריסו

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem