כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המשטרה עצרה 2 חשודים תושבי בת ים בחשד כי גנבו קנאביס רפואי

מעצרם הוארך בבית המשפט

המשטרה עצרה 2 חשודים תושבי בת ים בחשד כי גנבו קנאביס רפואי מאישה שרכשה אותו זמן קצר קודם לכן בת"א. מעצרם הוארך בבית המשפט

המשטרה פתחה השבוע בחקירה לאחר שבפעילות מבצעית יזומה וממוקדת של שוטרי תחנת ת"א צפון בשיתוף עם יחידת האופנועים של יס"מ ת"א, הבחינו ב-2 חשודים רכובים על קטנוע ומתצפתים לעבר בית מרקחת ברח' הירקון בת"א. משהבחינו בשוטרים, החשודים נמלטו מהמקום כשהם נוסעים בפראות בכביש וחוצים ברמזורים אדומים תוך סיכון משתמשי הדרך. במהלך המרדף אחריהם השוטרים הבחינו כי לוחית הזיהוי של הקטנוע מקופלת בחשד כי הרוכבים ניסו להסתיר את זיהויו.

במקביל מתקבל דיווח בגין גניבת 5 שקיות של קנאביס רפואי מאישה שרכשה אותו זמן קצר קודם לכן מבית מרקחת ברח' הירקון בת"א, בסמוך להיכן שנצפו החשודים והיכן שבוצעה הפעילות היזומה של השוטרים. בתום מרדף, החשודים (18, 17 מבת ים) נעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלאו.

בדיון שהתקיים בבימ"ש השלום בת"א, הוארך מעצרם של החשודים ב-4 ימים ועד מחר (ה').

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem