כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לא תאמינו איזה מתחם הולך לעבור מהפך בחולון

תוכנית הכוללת פינוי של כ- 240 דירות ובנייה של כ- 800 דירות חדשות ברובע המתחדש של חולון
לא תאמינו איזה מתחם הולך לעבור מהפך בחולון- תוכנית הכוללת פינוי של כ- 240 דירות ובנייה של כ- 800 דירות חדשות ברובע המתדש של חולון
אושרה להפקדה תוכנית מתחם התחדשות עירונית ברחוב ראש פינה בחולון
התוכנית כוללת פינוי של כ- 240 דירות ובנייה של כ- 800 דירות חדשות בבנייה מרקמית ובנייה מגדלית בחלקו הדרומי של המתחם

הוועדה המקומית חולון אישרה להפקדה את תוכנית "מתחם התחדשות עירונית ברחוב ראש פינה 23-5" בשכונת נאות שושנים/קריית אילון. התוכנית ממוקמת לאורך חלקו המזרחי של רחוב ראש פינה, בסמוך לרחוב ההסתדרות, מתחם קניון חולון וקריית החינוך גאולים.
התוכנית, המאפשרת פיתוח מתחם מרכזי הנמצא בלב העיר הוותיקה, תוך שיפור ושדרוג המרחב הציבורי וניצול איכותי של השטח ליצירת מתחם עירוני פעיל ואיכותי בעירוב שימושים, כוללת פינוי של כ- 240 דירות ובנייה של כ- 800 דירות חדשות בבנייה מרקמית ובנייה מגדלית בחלקו הדרומי של המתחם.
המתחם, המאופיין בבינוי חדשני שתואם את מגמות הפיתוח העכשוויות, גובש לאחר בדיקה מעמיקה של כושר הנשיאה באזור, תוך מתן דגש על איכות אדריכלית. הוא משלב בתוכו מגורים, מסחר מקומי, תעסוקה, משרדים ושטחים לצורכי ציבור ומאפשר יצירה של מתחם עירוני ופעיל לטובת כלל תושבי השכונה. התכנון מייצר מערכת שטחים פתוחים, גינות ואזורי משחק, תוך שיפור מערך השבילים והמעברים עבור הולכי הרגל ומתחבר לרשת הרחובות הקיימת. השאיפה לייצר מרחב ציבורי פתוח ואיכותי מוטה הולכי רגל, המקשר בין רחוב ראש פינה לבין גן נחמן ממזרח ולקריית החינוך ברחוב גאולים מדרום.

מהנדס העיר אדר' אביעד מור : "זוהי תוכנית הלוקחת חלק משמעותי בפיתוח והתחדשות המרחב הציבורי הבנוי והפתוח בלב העיר. עוצמות הבנייה ועירוב השימושים המוצעים במסגרת תכנית זו, בדגש על שילוב שימושי מסחר, משרדים ושטחים לטובת צרכי הציבור, מבוסס על עקרונות תכנית המתאר ומייצר תועלות ציבוריות וסביבתיות חשובות כגון ניהול הנגר בסביבת התכנית".

התכנון הובל על ידי אדריכל העיר וצוותו תוך מתן מענה לאתגרים התכנונים בשיתוף פעולה עם היזמים והאדריכלים מטעם הדיירים. יזם : עופר-לוינסקי-קרסו מתחם ראש פינה בע"מ; אדריכל: גושן אדריכלים

קרדיט הדמיה : Viewpoint

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem