כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בשורה לנוסעות ונוסעי התחבורה הציבורית והשיתופית

משרד התחבורה, באמצעות חברת נתיבי איילון, פותח מקטע העדפה חדש, נתיב פלוס

בשורה לנוסעות ונוסעי התחבורה הציבורית והשיתופית

משרד התחבורה, באמצעות חברת נתיבי איילון, פותח מקטע העדפה חדש, נתיב פלוס, באיילון צפון, בתוואי שבין צומת חולון למחלף השלום

משרד התחבורה הודיע היום (18.8) על מקטע העדפה חדש לתחבורה ציבורית ושיתופית שייפתח ביום חמישי הבא (25.8) לציבור נוסעות ונוסעי התחבורה הציבורית והשיתופית (3+ כולל נהג/ת)

הנתיב החדש מתווסף לנתיבים הקיימים, ומייצר העדפה רציפה לתחבורה ציבורית באחד הצירים העמוסים בארץ, ממבוא איילון ועד מחלף השלום. המקטע החדש שאורכו 4.5 ק״מ יתווסף למקטע הקיים, ובכך ישלים 15 ק״מ רצופים של העדפה לתחבורה שיתופית, לקווי התחבורה הציבורית הבין עירונית לתל אביב, ולהיסעים החינמיים של חניון הנתיב המהיר בשפירים.

הנתיב ייפתח בהקדמה של יותר משנתיים השלמת פרויקט הנתיבים המהירים של משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון, ומצטרף לנתיב התחבורה הציבורית באיילון דרום שנפתח בחודש שעבר, ממחלף השלום ועד מחלף וולפסון, שמתחבר לפיצול בין 20 לכביש 1. לפי ״תכנית המיליון״ שמטרתה להקל על הגודש בכבישים ואושרה בממשלה פה אחד לפני כחודשיים, יקצה משרד התחבורה נתיבי העדפה באורך 120 קילומטרים בשנה הקרובה.


שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ח"כ מרב מיכאלי: "מקדימות ומקדימים בדרך, כדי שכולנו נוכל להגיע מהר יותר בתחבורה הציבורית. לאחר שנים של הזנחה, התחבורה הציבורית והשיתופית בישראל הולכת ומתקדמת. מיום כניסתי לתפקיד עבדתי על היפוך הפירמידה והצבת ההשקעה בתחבורה הציבורית בראש לטובת הפיכת נוסעות ונוסעי התחבורה הציבורית ל- VIP של משתמשות ומשתמשי הדרך. כיום, הדרך הטובה ביותר לעקוף את הפקקים ולחסוך בזמן הנסיעה היא השימוש בתחבורה ציבורית ושיתופית ולכן אנו מפנות לה מקום בנתיבי העדפה חדשים ברחבי הארץ, כי לנסוע ביחד זה להגיע מהר יותר. נסיעה טובה!".

מנכ"לית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מיכל פרנק: "משרד התחבורה מקדם בעקביות ובמהירות את מדיניותו לעודד תחבורה ציבורית ושיתופית. הארכת נתיב פלוס עד מחלף השלום תהפוך את הנסיעה בתחבורה הציבורית והשיתופית לאטרקטיבית עוד יותר, ותחסוך את הפקקים בכניסה לתל-אביב. אנו עם שותפינו בנתיבי אילון משקיעים מאמצים להקדים את לוחות הזמנים לפרויקט הנתיבים המהירים. הנחינו לפתוח כל מקטע העדפה חדש שמוכן לתועלת נוסעות ונוסעי התחבורה הציבורית, עוד לפני השלמת הפרויקט".

מנכ"לית חברת נתיבי איילון, אורלי שטרן: "הנתיב החדש שנפתח באיילון צפון הוא אבן דרך משמעותית בפרויקט ה"נתיבים המהירים" העתיד לשנות תוך מספר שנים מהקצה לקצה את חוויית הנסיעה של עשרות אלפי ישראלים הנוסעים בכל יום בתוואי. בזכות העבודה המאומצת של נשות ואנשי המקצוע אשר עובדים מסביב לשעון בציר העמוס בארץ, אנו פותחים עוד מקטע משמעותי אשר מהווה בשורה לנוסעי התחבורה הציבורית והשיתופית".

קרדיט צלמים: תמונות- סיון שחור, ענבה, לע״מ

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן