כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כך תשדרגו את השבת שלכם:חלות וינז'יץ מבני ברק מגיעות לרשת 'חצי חינם' בכל יום שישי

פרוט כל הסניפים בהם תוכלו לרכוש את החלות

כך תשדרגו את השבת שלכם:
חלות וינז'יץ מבני ברק מגיעות לרשת 'חצי חינם' בכל יום שישי
מאפיית ויז'ניץ היא מוסד מוכר בבני ברק הפועל כבר למעלה מ-70 שנה. המאפייה הפכה לסמל עבור חובבי החלות ברחבי הארץ ובכל שישי בצהרים, לצד הריח המתוק של החלות, עומדים בתור ארוך לקוחות המעוניינים לרכוש חלה רכה וטעימה לשבת. מעכשיו תוכלו לרכוש את החלות האהובות גם בסניפי הרשת של 'חצי חינם'.
מאפיית ויז'ניץ לאורך השנים הפכה לשם דבר בתחום המאפים בעיקר בזכות החלות הרכות והטעימות שריחן מתפשט לכל עבר בימי השישי. רבים מכל רחבי הארץ מגיעים לעמוד בתור הארוך בבני ברק וממתינים לרכוש את החלה המושלמת לשבת. כעת, החלות של מאפיית ויז'ניץ יהיו נגישות יותר וימכרו גם ברשת הקמעונאות 'חצי חינם' בכל יום שישי. לקוחות הרשת יוכלו לרכוש את החלה הפופולארית בסניפים השונים וליהנות מביס מושלם של חלה פריכה ורכה שתוגש לשולחן השבת שלהם .
סניפי רשת חצי חינם ברחבי הארץ:
חולון, רחוב המרכבה 31 / חולון, הכישור 22 / ראשון לציון, רחוב לח"י 16 / ראשון לציון, משה לוי 8 /ראשון לציון, הכשרת היישוב 3 / הוד השרון, הרקון 2 מתחם שרונים/ פתח תקווה, ראשון לציון 1

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem