כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הרחוב הותיק בחולון עומד לעבור מהפך

125 יחידות דיור יבנו במסגרת פרויקט התחדשות עירונית

הרחוב הותיק בחולון עומד לעבור מהפך-125 יחידות דיור יבנו במסגרת פרויקט התחדשות עירונית

אורון נדל"ן תבנה 125 יחידות דיור במסגרת פרויקט התחדשות עירונית ברחוב ביאליק בעיר חולון

אורון נדל"ן, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, מרחיבה משמעותית את פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית: בימים אלה סיימה החברה את הליך החתמת הדיירים לפרויקט ההתחדשות העירונית ברחוב ביאליק 152-156 בחולון.

החברה השיגה 100% מחתימות הדיירים בזמן קצר יחסית, וכעת תצא להליך תכנון מפורט של הפרויקט, אשר במסגרתו יפונו 48 יחידות הדיור הקיימות ב-3 הבניינים הישנים, ובמקומן ייבנו 125 יחידות דיור חדשות.

פרויקט ביאליק של חברת אורון נדל"ן נהנה מיתרון משמעותי בהיבט קיצור זמני הקמת הפרויקט, היות והוא ייצא לפועל תחת התב"ע המאושרת (תכנית ח/619, שאושרה רק בשבוע שעבר) וכעת יכולה חברת אורון נדל"ן לצאת מיד להליך תכנון מפורט עבור הפרויקט. את הפרויקט יתכננו האדריכלים ורד צליח וקובי גל.


באורון נדל"ן מעריכים כי במהלך לשנת 2023 יתקבל היתר בניה לפרויקט.

חברת אורון נדל"ן, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, מקדמת בימים אלה את בנייתן של למעלה מ-7,000 יחידות דיור חדשות במסגרת התחדשות עירונית בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום. בין היתר, פועלת החברה בת"א (דרך השלום), בבת ים (רחובות החשמונאים, הדדי, משה סנה, רוטשילד – המגינים), בגבעת אולגה (רח' הגדוד העברי) , בחיפה ( ברח' בר דוד האי וסעדיה גאון) בבאר שבע ( מתחם סיאטל ) , בפרדס חנה, בראשון לציון, נתניה, פתח תקווה ועוד. כעת, מגיעה החברה גם לחולון, עם פרויקט ביאליק הנחשק.

גל קסטל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באורון נדל"ן: "אורון נדל"ן צומחת משמעותית בתחום ההתחדשות העירונית ואנחנו גאים להביא את הניסיון והיכולות שלנו גם לפרויקט הנפלא ברח' ביאליק בחולון. חברת אורון נדל"ן נהנית מגב חזק של קבוצת אורון העוסקת בכל תחומי הבניה וההנדסה האזרחית, ופועלת לילות כימים על מנת לשמור על הקשר הייחודי עם הדיירים בפרויקט שנתנו את אמונם באופן מלא- 100% חתימות בזמן קצר!- לפרויקט כולו".

קרדיט להדמיה באדיבות אורון נדלן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem