כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צרפתי שמעון תבנה כ-600 יחידות דיור בבת ים

הפרוייקט יכלול 7 מגדלים בני 23 קומות בשכונת פארק הים החדשה

צרפתי שמעון תבנה כ-600 יחידות דיור ב-7 מגדלים בני 23 קומות בשכונת פארק הים החדשה בבת ים

חברת צרפתי שמעון תבנה כ-600 יחידות דיור ב-7 מגדלים בני 23 קומות בשכונת פארק הים החדשה בבת ים. בימים אלו משיקה החברה את השלב הראשון בפרויקט שנקרא Sea&Park הכולל 2 מגדלים, שקיבלו זה מכבר היתר בניה, עם 175 יח"ד חדשות. לחברה 4 מגרשים בשכונת פארק הים שיבשילו לשיווק בשלבים.

תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות 3, 4, 5 חדרים ופנטהאוזים יוקרתיים, חללים משותפים: מועדון דיירים לאירועים חברתיים ומשפחתיים, חדר כושר מאובזר לרווחת דיירי הבניין ולאונג' Open Space עם עמדות מחשב. בכל מגדל לובי מפואר ו-2 קומות חניון תת קרקעי. הקרבה לים ולטבע היוותה השראה בתכנון ועיצוב מגדלי היוקרה והדירות של Sea&Park, אשר עוצבו על ידי משרד טיטו אומן אדריכלים, בדגש על דירות גדולות ומרווחות. למרגלות המגדלים משתרע פארק ענק בגודל של 12 דונם במרכזו בריכה אקולוגית. דירת 4 חדרים בפרויקט נמכרת החל מ-3.29 מיליון שקל.

לדברי אבי צרפתי, מנכ"ל משותף בקבוצת צרפתי שמעון, "שכונת פארק הים היא השכונה החדשה היחידה והאחרונה לאורך רצועת החוף של בת ים שנמצאת בבניה. הפרויקט אותו אנו משיקים היום הוא הפרויקט הגדול והמרכזי בשכונה, שמציע שילוב מנצח של מגורים בקו ראשון לפארק על רצועת חוף יפהפיה. אנו עדים לביקושים גבוהים גם בשל המיקום הייחודי של הפרויקט ואיכות החיים שהוא מציע, כאשר ההתעניינות מגיעה ביחוד מקרב משפחות ואוכלוסיה צעירה וחזקה. כמו כן קיימת התעניינות רבה גם מלקוחות שמגיעים מחוץ לבת ים, וקהל של משקיעים שמבינים את הפוטנציאל של הקרבה הגיאוגרפית לתל אביב ומאמינים שפער המחירים יצטמצם לעומת היום".

פרויקט צרפתי Sea&Park ממוקם במיקום המרכזי והנוח בשכונה: 700 מטר בלבד מחוף הים, מרחק נסיעה קצרה ממחלף הקוממיות, צמוד לתחנת רכבת ישראל ותחנת הקו האדום של הרכבת הקלה, מרחק קצר מנתיבי איילון, כביש 431 והכביש החדש לראשון לציון – מה שמאפשר נגישות קלה למרכזי תעסוקה גדולים כמו הסיטי של תל אביב, מתחם ה-1000 ועוד.


הפרויקט נבנה בשכונת פארק הים החדשה הממוקמת בצמוד לרצועת החוף המרהיבה של העיר בת ים. השכונה צפויה לכלול כ-4,000 יחידות דיור, מרכז בילויים וקניות, מרכז תעסוקה ומסחר, מתחם מלונות, מרכז אקדמי, מרכז ספורט, מבני ציבור ותרבות ועוד. גולת הכותרת של השכונה הוא פארק חוף המתוכנן במרכזה – פארק תצפית הים, אשר צפוי להשתרע על פני 100 דונם עם תצפית מרהיבה לים ונוף דיונות לצד מקומות ישיבה מוצלים, ולצידו מתוכננים לקום פארק פנאי עם מתחמי ספורט וכושר וחורשת אקליפטוס עם "גן הרפתקאות" אתגרי. טיילת בת ים המחודשת, אשר עוברת מהפכה מרעננת מבחינת מראה ותוכן, וצפויה בהמשך הדרך להגיע מתל אביב ועד ראשון לציון.

קרדיט:הדמיה-view-point

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem