כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תאונת דרכים קשה מאוד סמוך לאזור

צפו בסרטון ותמונות מזירת התאונה

סמוך לחצות התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על תאונת דרכים עם מעורבות טרקטור ורכב פרטי בכביש 44 סמוך לאזור.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שיבא בתל השומר 2 פצועים במצב קשה, בהם אישה כבת 60 עם פגיעה רב מערכתית כשהיא מורדמת ומונשמת וגבר כבן 40 עם פגיעה רב מערכתית.

חובש רפואת חירום רוכב על אופנוע מד"א רזיאל מרדכי יוסופוביץ סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות של טרקטור ורכב. האישה שנלכדה במושב הנוסע הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. במקביל לפעולות החילוץ של כוחות הכיבוי הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה עד שליבה שב לפעום והיא פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א במצב קשה מאוד לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת. נהג הרכב, גבר כבן 40 חולץ מהרכב כשהוא בהכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הענקנו גם לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

יניב אביוב חובש איחוד הצלה הוסיף: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב וטרקטור. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו בזירה סיוע ראשוני לגבר ואשה שנפצעו באורח קשה. לאחר מכן הם פונו לבית החולים שיבא-תל השומר. כוחות כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א,איחוד והצלה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן