כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אחרי הזכייה בפרס החינוך הארצי: 10 בתי ספר מראשון לציון זכו בפרס הצטיינות של משרד החינוך

פרוט רשימת בתי הספר שזכו בפרס

אחרי הזכייה בפרס החינוך הארצי: 10 בתי ספר מראשון לציון זכו בפרס הצטיינות של משרד החינוך

מנתוני משרד החינוך עולה כי 10 בתי ספר תיכוניים מראשון לציון הצטיינו בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים בשנת הלימודים תשפ"ב. ראש העירייה, רז קינסטליך: "מערכת החינוך העירונית מהווה מודל לחיקוי. הנתונים מלמדים על מחויבות אמיתית של צוותי ההוראה והתלמידים"

עיריית ראשון לציון לא עוצרת ושוברת עוד שיאים במערכת החינוך. אתמול (ראשון) פרסם משרד החינוך את רשימת בתי הספר התיכוניים שהצטיינו בשנת הלימודים תשפ"ב. על פי בחירת משרד החינוך, 10 בתי ספר מראשון לציון זכו בפרס הצטיינות בתחומים ערכיים, חברתיים ולימודיים. הבחירה של בתי הספר התבצעה לפי מידת ההצלחה ושיעור השיפור בשורת מדדים, ביניהם זכאות לבגרות, מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, שיעור גיוס לצבא.

כידוע, נתוני הזכאות לבגרות במקיפים בראשון לציון עומדים על 95%-100%, כאשר מרבית המקיפים שלא נכללו ברשימה שמרו על נתוני הזכאות הגבוהים לבגרות.

להלן בתי הספר המצטיינים:
בית ספר בית יעקב "מאורות"
מקיף ממ"ד
מקיף ט'
תיכון טכנולוגי נעמ"ת
מקיף עירוני ה'
מקיף ו' ע"ש יגאל אלון
מקיף י"א
הגימנסיה הריאלית
מקיף עירוני ח'
בית ספר חקלאי נחלת יהודה


ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אחרי הזכייה בפרס החינוך הארצי, אני שמח על גאווה ראשונית נוספת. הנתונים הללו מראים על מחויבות אמיתית של התלמידים וצוותי ההוראה. מערכת החינוך בראשון לציון מוכיחה שוב ושוב שהיא מודל לחיקוי, שהצלחותיה והישגיה הרבים בשנים האחרונות הם דרך חיים. מערכת החינוך בעיר שמה את התלמיד במרכז, ונותנת לכל אחד ואחת מהם מעטפת אישית וייחודית שבאמצעותה הם מגיעים להישגים וחותרים למצוינות. אני מברך את כל הצוותים החינוכיים ומוסדות החינוך על הצלחתם".

סגנית ומ"מ מקום ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן זהר, מסרה: "אין ספק שהנתונים שמפרסם משרד החינוך ממלאים אותנו בגאווה. אחרי הזכייה שלנו בפרס החינוך הארצי, זאת הוכחה נוספת לכך שהחינוך בראש לציון דוגל במצוינות. אני שמחה שהצוותים החינוכיים והתלמידים יצאו מחוזקים ממשבר הקורונה, ומברכת אותם ואת כלל מינהל החינוך בעירייה על הנתונים הנהדרים".

כזכור, שנת הלימודים הקרובה צפויה להיפתח ביום חמישי הקרוב, כאשר בראשון לציון ישנם כ-49 אלף תלמידות ותלמידים. בשבועות האחרונים שודרגו ושופצו מוסדות חינוך רבים וזאת על מנת לשפר את סביבת הלימודים.

קרדיט:עיריית ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem