כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ראשון לציון פותחת את שנת תשפ״ג

כ-50 אלף תלמידות ותלמידים חזרו הבוקר אל ספסל הלימודים
ראשון לציון פותחת את שנת תשפ״ג: כ-50 אלף תלמידות ותלמידים חזרו הבוקר אל ספסל הלימודים
ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך והנהלת העירייה סיירו הבוקר בין בתי הספר בעיר וליוו את עשרות אלפי התלמידות והתלמידים הנרגשים החוזרים לספסל הלימודים. קינסטליך: ״טרחנו ועמלנו רבות במהלך חודשי הקיץ על מנת לאפשר סביבת לימודים בטוחה נעימה ואני גאה לומר שעמדנו במשימה המורכבת הזו בהצלחה. ברצוני לאחל לתלמידות ולתלמידים שנת לימודים משמעותית בה יצליחו להבליט את הכישרונות הייחודיים שלהם ויגיעו להישגים".
ההנהלה הבכירה של עיריית ראשון לציון ליוותה הבוקר (חמישי) מקרוב את פתיחתה הסדירה של שנת הלימודים. ראש העירייה רז קינסטליך סייר בין בתי הספר בעיר ואיחל באופן אישי לתלמידות ולתלמידים הנרגשים שנת לימודים פורייה ומוצלחת.
בשנת הלימודים תשפ"ג ילמדו בראשון לציון כ-50 אלף תלמידות ותלמידים ב-87 בתי ספר לפי החלוקה הבאה: 54 בתי ספר יסודיים, 25 בתי ספר על יסודיים ו-8 בתי ספר לחינוך המיוחד. במהלך שנת הלימודים הקרובה יפעלו בעיר 429 גני ילדים.
ראש העירייה, רז קינסטליך: "זהו יום שבכל שנה מרגש מחדש, לראות את האושר ואת ההתרגשות בעיניים של התלמידים היקרים שלנו זו תחושה שקשה לתאר במילים. טרחנו ועמלנו רבות במהלך חודשי הקיץ על מנת לאפשר סביבת לימודים בטוחה נעימה ואני גאה לומר שעמדנו במשימה המורכבת הזו בהצלחה. ברצוני לאחל לתלמידות ולתלמידים שנת לימודים משמעותית בה יצליחו להבליט את הכישרונות הייחודיים שלהם ויגיעו להישגים".
מחזיקת תיק החינוך, מ"מ ראש העירייה, עו"ד ליאל אבן-זהר: "מערכת החינוך בראשון לציון ממשיכה לצעוד קדימה ולהיות עיר החינוך של ישראל, עם פתיחתה של שנת לימודים נוספת.
גם השנה השקענו עשרות מיליוני שקלים בשדרוג, פיתוח וחידוש מוסדות החינוך השונים על מנת להבטיח את העתיד הטוב ביותר עבור התלמידות והתלמידים היקרים שכה יקרים ללבנו. אני רוצה להודות לעובדי מינהל החינוך, ולעומדת בראשו אטי אדר, ולכלל עובדי העירייה והחברות הבנות, על ההשקעה המרובה שאין לי ספק כי תשא פירות מתוקים במיוחד גם השנה. ברכת הצלחה ובריאות לצוותי החינוך, לתלמידות ולתלמידים. שנת לימודים פוריה רגועה ומוצלחת".
במהלך השבועות האחרונים עיריית ראשון לציון, באמצעות מינהל שפ"ע, ביצעה שדרוג בעשרות מוסדות חינוך ברחבי העיר בעלות של כ-45 מיליון ₪. השדרוגים כללו צביעה, סיוד, שיפור המרחבים הציבוריים ועוד. בנוסף, עיריית ראשון לציון השקיעה כ-136 מיליון ₪ בהקמה ובנייה של מוסדות חינוך חדשים, וכן בתוספת של כיתות ומבנים. במהלך החודשים האחרונים נבנה בית הספר בשכונת נרקיסים (מקיף י"ג) שיפתח בשנת הלימודים הקרובה. מעבר לכך, נוספו גני ילדים חדשים בחינוך הרגיל וכן בחינוך המיוחד.

קרדיט:דוברות עיריית ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem