כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כתב אישום הוגש נגד קטין תושב ראשון לציון בגין אונס קטינה בת 15 בביתו

החוקרים בצעו מגוון פעולות חקירה ועצרו את החשוד לחקירה שבסיומה נכלא

בתום חקירת המשטרה הוגש אתמול כתב אישום בבית המשפט המחוזי בלוד נגד קטין תושב ראשון לציון בגין אונס קטינה בת 15 בביתו

חוקרי תחנת ראשון לציון פתחו בחקירה מואצת לפני כשבוע עם קבלת דיווח בדבר אונס של קטינה בת 15 על ידי בחור שהכירה באותו ערב קטין בן 17 תושב העיר שהזמין אותה לביתו שם אנס אותה .

מכתב האישום שהוגש על ידי עורכת הדין נתיאה פיצ'חזה עולה, שבאוגוסט האחרון נפגשו לראשונה הנאשם והקטינה בביתו של חבר משותף. במהלך הערב ניסה הנאשם לנשק את הקטינה אפילו שסירבה לו. בסיום המפגש, הסיע הנאשם את הקטינה לביתה כשבשלב מסוים הסכימה לנסוע לביתו שבראשון לציון. במהלך  הנסיעה ובמעלית, שוב ניסה הנאשם לנשק אותה למרות סירובה. כשנכנסו השניים לחדרו, הוריד הנאשם את החולצה וכיבה את האור. הקטינה שהייתה לבושה בשמלה, לבשה מכנסיים והתיישבה על המיטה. בשלב מסוים, כשהחליטו לעזוב את הבית, הורידה הקטינה את המכנסיים שמתחת לשמלתה, ונותרה לבושה, ממתינה לנאשם בישיבה על המיטה. לפתע, מבלי ששמה לב, התפשט הנאשם לחלוטין, רכן מעליה, ואנס אותה, כשהיא מתנגדת, מנסה לדחוף אותו בעוד הוא אומר לה: "אל תצעקי לי בבית. ההורים שלי ישנים". לבסוף, אחרי שהצליחה להדוף אותו, ניסה הנאשם להפשיט אותה. כשניסתה לעזוב את ביתו, נצמד הנאשם לדלת החדר ואמר: "תישבעי לי שלא תגידי שום דבר ממה שהיה פה". היא סירבה לבקשה ולבסוף עזבה את הבית בזמן שהנאשם מקלל אותה.

כאמור, אתמול הוגש כתב אישום לבית המשפט, בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, כתב אישום נגד הנאשם ובימים הקרובים ידון בבית המשפט.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן