כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תאונה קשה מאוד סמוך לאזור

רוכב אופנוע נפצע קשה ומצבו קריטי

עדכון ממשטרת ישראל -רוכב האופנוע נפטר

תאונה קשה מאוד סמוך לאזור-רוכב אופנוע נפצע קשה ומצבו קריטי

בשעה האחרונה התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על תאונת דרכים עם מעורבות אופנוע ורכב בכביש 44 סמוך לכניסה לאזור מרחוב קפלן.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שיבא בתל השומר רוכב אופנוע כבן 35 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א לירן אלגרבלי סיפר: "הרוכב שכב במרכז הנתיב הנגדי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות ומיד התחלנו בטיפול רפואי ובביצוע פעולות החייאה מתקדמות. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה כשמצבו קריטי. נהגת הרכב שסבלה מחבלות קלות בפלג גופה העליון מטופלת על ידי צוות מד"א בזירת התאונה."


הלל חמאווי חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואופנוען (כבן 35) שנפצע אנושות. בסיוע חובשים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה בזירת התאונה. לאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי שיבא-תל השומר תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש. נהגת הרכב טופלה בזירה במצב קל".

ממשטרת ישראל נמסר:

לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח בגין תאונת דרכים עצמית של רוכב קטנוע שפגע ברכב בדרך השבעה פינת קפלן בחולון.

הרוכב, שזהותו טרם ידועה, פונה במצב אנוש, לבית החולים שיבא תל השומר ושם נקבע מותו.

בוחני תנועה במקום ונסיבות התאונה נבדקות.

צילום: תיעוד מבצעי מדא

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן