כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לראשונה בישראל הוצבו 2 יחידות אירוח חדשות לטובת משפחות המטופלים בשבתות ובחגים במרכז הרפואי שמיר

היוזמה היא של משפחת ריבקין בעלי קייטרינג ריבקין מכפר חב"ד שתרמו את הקראוונים לתועלת הציבור

לראשונה בישראל הוצבו 2 יחידות אירוח חדשות לטובת משפחות המטופלים בשבתות ובחגים במרכז הרפואי שמיר .
השבוע הושקו יחידות האירוח החדשות במעמד מנהלת המרכז הרפואי ד"ר אסנת לבציון קורח, הנהלת המרכז הרפואי, בית חב"ד שמיר – אסף הרופא. זאת, הודות לתרומתם הנכבדת של משפחת ריבקין מכפר חב"ד.

בטקס חגיגי ומכובד חנך בית חב"ד במרכז הרפואי אסף הרופא בראשות כ' הרב מנדי בקרמן את יחידות האירוח החדשות עבור מלווי המאושפזים ובני המשפחות בשבתות ובחגים.

יחידות האירוח הן למעשה "קראוון" נגרר ומאובזר המוצב בסמוך לבניין אשפוז נשים וילדים ע"ש כהנוב, אשר מחובר לתשתיות המקום – ביוזמה של משפחת ריבקין בעלי קייטרינג ריבקין מכפר חב"ד שתרמו את הקראוונים לתועלת הציבור.

מנהלת המרכז הרפואי, ד"ר אסנת לבציון-קורח הודתה במילים חמות על המיזם החשוב והתרומה הנכבדה למשפחת ריבקין, וכן הודתה למנהל בית חב"ד הרב בקרמן על פועלו הרב ודאגתו לרווחת המטופלים ובני משפחותיהם בנושא רבים ומגוונים לאורך כל ימות השנה, ובפרט בתקופה זו, ערב חגי תשרי: "אני גאה על כך שאנחנו הבית חולים הראשון בישראל בו עומדות שתי יחידות אירוח פרטיות ומאובזרות מסוג זה, לרשות בני משפחות המטופלים. שמחנו לשתף פעולה עם הרב מנדי בקרמן , בית חב"ד ומשפחת ריבקין במיזם החשוב מתוך אמונתנו בהענקת טיפול רפואי מצויין לצד שירות טוב ומקצועי ושירותים נלווים נאותים למטופל ולבני משפחתו גם יחד".

קרדיט:בית חולים אסף הרופא

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן