כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כל הפרטים על הדרמה שארעה ברחוב חיים חפר בעיר ראשון לציון

למרבה המזל לא נגרם נזק ולפעוטה שלום

כל הפרטים על הדרמה שארעה ברחוב חיים חפר בעיר ראשון לציון-למרבה המזל לא נגרם נזק ולפעוטה שלום

הבוקר (חמישי) בשעה 7:27 התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות פעוטה כבת שנה ושמונה חודשים שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה, ברחוב חיים חפר בעיר ראשון לציון.

פרידה סיונוב, מוקדנית ידידים, ענתה לשיחה והוציאה את הקריאה לקבוצת החירום. לירן בלולו, מתנדב סניף ראשון לציון, נענה לקריאה במהירות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

לירן מתאר: "הבוקר התקבלה קריאה על ילדה שננעלה ברכב בסמוך למקום מגוריי. התעוררתי לשמע צליל קבוצת החירום, התארגנתי בזריזות ויצאתי למקום לחלץ. בהגיעי, מצאתי אם נסערת ליד רכבה שננעל כשילדתה בפנים, הרגעתי אותה ופתחתי את הרכב ללא נזק. תחושה טובה לפתוח כך את היום ולהכנס לסוף השבוע בהרגשה עילאית."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית


קרדיט תיעוד: ידידים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem